Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

فقط در ۵ روز طی یک هفته اخیر حقیقی ها بیش از هر زمان دیگری در بازار سرمایه فعالیت کردند و معاملات زیادی را انجام دادند. برآیند معاملات آن ها نشان داد که بیش از همه «وتجارت، شپنا، فملی، وبملت، ومعادن، پترول، شبندر، خگستر، بجهرم، وبصادر، ولساپا، مبین، کگل، دماوند، سامان، وسینا، فولاد، ذوب، فخوز و وپارس» خریدند. اما تا جایی که امکان داشت سهم...

ورود ۵٠٠٠ میلیارد تومان پول تازه نفس به بورس

بورس24 : در یک هفته اخیر در حدود 96 هزار میلیارد تومان داد و ستد در بازار سرمایه انجام شد. ارزش معاملات خرد از 90 هزار میلیارد تومان فراتر رفت و میانگین ارزش معاملات خرد به یک حد نصاب جدید رسید.

میانگین ارزش معاملات خرد بازار در هفته چهارم اردیبهشت ماه به 18،020 میلیارد تومان رسید که یک رکورد جدید در بازار سرمایه به شمار می رود.

صنایع خودرو و ساخت قطعات، محصولات شیمیایی، سرمایه گذاری ها، بانک ها و موسسات اعتباری، فلزات اساسی، مواد و محصولات دارویی، فرآورده های نفتی، محصولات غذایی، انبوه سازی و بیمه و صندوق بازنشستگی بیشترین ارزش معاملات هفته چهارم اردیبهشت ماه را رقم زدند.

طی یک هفته اخیر حقیقی ها بیش از هر زمان دیگری در بازار سرمایه فعالیت کردند و معاملات زیادی را انجام دادند. برآیند معاملات آن ها نشان داد که بیش از همه «وتجارت، شپنا، فملی، وبملت، ومعادن، پترول، شبندر، خگستر، بجهرم، وبصادر، ولساپا، مبین، کگل، دماوند، سامان، وسینا، فولاد، ذوب، فخوز و وپارس» خریدند. اما تا جایی که امکان داشت سهم «وبانک، شبریز، وبشهر، پارسان، ومعادنح، شاارک، پارسان، وملی، رانفور، شرانل، وبهمن، فارس، قثابت، خودکفا، جم، شگل، اتکای، شاوان، قرن و وپست» را فروخته و به حقوقی ها واگذار کردند.

ظرف هفته گذشته حقیقی ها در مجموع بیش از 5 هزار میلیارد تومان پول خرد نو وارد بازار سرمایه کردند. به طور کلی در هفته قبل 4 روز معاملاتی شامل ورود نقدینگی خرد بود و تنها یک روز با خروج پول خرد از بازار به اتمام رسید.

در این هفته شاخص کل با تغییر اندکی منفی 0،3 درصدی مواجه شد و در ارتفاع یک میلیون و 17 هزار واحدی به کار خود خاتمه داد. شاخص هموزن نیز با افت 1 درصدی به ارتفاع 316 هزار واحدی برگشت.

اما کدام سهم ها توانستند در رشد قیمت از سایرین پیشی بگیرند؟ و کدام سهم ها بیشترین افت قیمت را متحمل شدند؟ بیشترین بازدهی را سهام «غصینو، وسنا، گوهرانح، وسکاب، شپنا، شفارس، وتوسم، سبزوا، کساوه، وتجارت، کدما، ما، خبهمن، خزامیا، خودکفا، دی، وساپا، ثغرب، غنوش و بپاس» تجربه کردند. اما در مقابل «ونیروح، داناح، ثفارس، حتوکا، مادیراح، ولرازح، پخش، پارس، بفجر، سبجنو، فجر، دیرانح، وسرمد، اوان، خفولا، تنوین، شبهرن، حفاری، های وب و کحافظ» بیشترن زیان را متحمل شدند.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24