Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

نشست سالانه پدافند غیرعامل دستگاه های اجرایی کشور برپا شد و بیمه مرکزی از سوی معاونت زیربنایی سازمان پدافند غیرعامل کشور، عنوان برتر تمامی دستگاه های اجرایی را به خود اختصاص داد.

بیمه مرکزی در حوزه پدافند غیرعامل دستگاه اجرایی برتر کشور شد

بورس24 : نشست سالانه پدافند غیرعامل دستگاه های اجرایی کشور برپا شد و بیمه مرکزی از سوی معاونت زیربنایی سازمان پدافند غیرعامل کشور، عنوان برتر تمامی دستگاه های اجرایی را به خود اختصاص داد.

معاون سازمان پدافند غیرعامل در نامه ای به دکتر غلامرضا سلیمانی از کسب عنوان دستگاه برتر در این حوزه خبر داد و از بیمه مرکزی به عنوان نهاد برگزیده پدافند غیرعامل نام برد.

بر اساس این گزارش سردار سرتیپ پاسدار دکتر جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور، عواملی نظیر موفقیت های بیمه مرکزی در فرایند برگزاری مانور ارزیابی پایداری شبکه برق (مانور ملی قطع برق) و انعکاس شایسته آن در رسانه ملی، عقد قرارداد و ایجاد مقدمات تدوین سندراهبردی،تسری حوزه پدافند غیرعامل از نهاد ناظر به صنعت بیمه با هدف طراحی، برنامه ریزی و هماهنگی برای تداوم ارایه خدمت در شرایط اضطرار و همچنین اجرای مدون برنامه ها و دوره های آموزش عمومی و تخصصی را به عنوان مولفه های اصلی این انتخاب اعلام کرد.

شایان ذکر است از آغاز فعالیت کمیته پدافند غیرعامل بیمه مرکزی تلاش های چشمگیری در مسیر ایمن سازی فعالیت های سایبری و موارد مشابه در نهاد ناظر صنعت بیمه و هماهنگی با سایر دستگاه ها و شرکت های بیمه ای صورت گرفته و تقویت آن در دستور کار قرار گرفته است.

منبع: اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس ۲۴

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24