Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

به گزارش روابط عمومی مس شهید باهنر با توجه به حضور گسترده مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ و انتخاب آیت الله سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم ایران پیام تشکر و تبریکی از سوی مجید ضیائی مدیر عامل این شرکت صادر گردید...

پیام تبریک و تشکر مدیر عامل فباهنر به خاطر حضور گسترده مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰

بورس24 : به گزارش روابط عمومی مس شهید باهنر با توجه به حضور گسترده مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ و انتخاب آیت الله سید ابراهیم رئیسی بعنوان رئیس جمهور منتخب مردم ایران پیام تشکر و تبریکی از سوی مجید ضیائی مدیر عامل این شرکت صادر گردید.


متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور غرورآفرین و سراسر شکوه و عظمت ملت بزرگ و شریف ایران اسلامی در آزمون سرنوشت ساز ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ به درستی بیانگر درک و بینش عمیق مشارکت بالای سیاسی و تقویت کننده اتحاد همدلی و همبستگی در درون کشور است.

این رخداد بزرگ سیاسی و شور و شعور ملی به دست کسانی رقم خورد که بر اساس آگاهی و تدبیر، یکپارچگی و وحدت را بهترین رمز و شعار برای پیروزی نشان دادند و ثابت کردند که با تأسی از خون پاک شهدا به ویژه شهید سرافراز، سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی، حرکت در مسیر صحیح اهداف و برنامه های نظام مقدس جمهوری اسلامی و همگامی و همراهی با دریای خروشان مردم می توان علاوه بر استحکام پایه های نظام اسلامی بر همه مشکلات داخلی و خارجی فائق آمد.

این سیل عظیم و حضور خروشان و حماسی مردم در حقیقت پاسخی خردمندانه با تدبیر و قاطع به دشمنانی بود که به خیال خام خود ناامید کردن مردم و حضور نیافتن پای صندوق‌ های رای را در سر می‌ پروراندند، اما ملت غیور ایران اسلامی با حضور گسترده خود سربلندی و عزت ایران اسلامی را بار دیگر به بلندای تاریخ فریاد زدند.

اینجانب به نمایندگی از کارکنان زحمتکش و خدوم مجموعه عظیم صنعتی مس شهید باهنر ضمن سپاس به درگاه الهی بخاطر شکوه این حماسه، به رئیس جمهور منتخب تبریک گفته و برای ایشان در مسیر خدمت به مردم همیشه در صحنه آرزوی موفقیت روز افزون دارم.

امیدوارم تلاش همه فعالان عرصه صنعت و اقتصاد در ایران اسلامی در دوره جدید بیش از پیش ارتقا یافته و موجبات رشد و پیشرفت همه جانبه کشور فراهم گردیده و نقشه شوم دشمنان و بدخواهان برای به شکست کشاندن نظام مردم سالاری دینی با همت آحاد جامعه اسلامی نقش بر آب گردد.

بعون الله تعالی

مجید ضیائی

مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24