Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

عصر امروز مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت صنعتی و شیمیایی رنگین با حضور اکثریت سهامداران و اعضای هیات مدیره به منظور افزایش سرمایه این شرکت برگزار شد.

تصویب افزایش سرمایه «شرنگی» در مجمع

بورس24 : عصر امروز مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت صنعتی و شیمیایی رنگین با حضور اکثریت سهامداران و اعضای هیات مدیره به منظور افزایش سرمایه این شرکت برگزار شد.

در این مجمع ابراهیم فرخ نژاد مدیر عامل "شرنگی" گفت: تمام هدف ما حمایت از سهامدار خرد و بازدهی بیشتر شرکت در تمامی سطوح چه در تولید و فروش و چه بازدهی سهام این شرکت است.

او در پاسخ به پرسش یکی از سهامداران مبنی بر برنامه های شرکت برای انجام افزایش سرمایه های بعدی اظهار کرد: این مهم در دستور کار بوده و در حال بررسی است. به طور قطع پس از تصویب این افزایش سرمایه، انجام مراحل بعدی برای افزایش سرمایه های دیگر آغاز خواهد شد.

همچنین از جمله مهم ترین اهداف ما ارتقا به بازار بالاتر در فرابورس بوده که آن هم در دستور کار قرار گرفته و در حال بررسی است.

لازم به ذکر است در پایان با موافقت سهامداران افزایش سرمایه این شرکت از محل سود انباشته و از مبلغ ۴۷.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به میزان ۵۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال افزایش یافت. همچنین هدف از انجام این افزایش سرمایه اجرای طرح توسعه شرکت صنعتی و شیمیایی رنگین عنوان شد.

تکمیلی

مجمع جهت تصویب افزایش سرمایه با ۶۶/۶ درصد سهامداران تشکیل گردید. افزایش سرمایه از محل سود انباشته به مقدار ۱۱۳ درصد که سرمایه شرکت از ۴۷ هزار میلیون ریال به یکصد هزار میلیون ریال افزایش پیدا می کند ( با توجه به منابع شرکت و شرایط ویژه اقتصادی ) جهت راه اندازی خط تولید دوم رزین که خود سبب کاهش هزینه در تامین ماده اولیه شرکت خواهد شد. پس از تایید بازرس قانونی و با تایید ۱۰۰ درصد حاضرین در مجمع تصویب گردید.

در انتها سهامداران سوال هایی مطرح کردند که هییت رییسه و مدیر عامل به این صورت پاسخ دادند: 

سوال سهامدار: افزایش سرمایه بعدی چه زمان و به چه مقداری است ؟ 

پاسخ: کارهای کارشناسیش در دست بررسی است و پس از رسیدن به نتیجه اعلام می گردد. 

سوال سهامدار: با توجه به زمین ، بنا و تاسیسات که شرکت دارد و قیمت زمین با متراژ بزرگ در منطقه که متری ۳۵ م تومان است فقط زمین ، بنا و تاسیسات بالای ۱۵۰۰ میلیارد تومان ارزش دارد که ارزش ۵۰ ساله برند شیمیایی رنگین محصولات و سود و ... را نیز شامل می شود آیا شرکت برنامه ایی از افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی را در برنامه دارد؟ 

پاسخ: در برهه کنونی نه میتوانیم بگوییم داریم نه میتوانیم بگوییم نداریم اما هییت مدیره و سهامدار عمده هر زمان بدنبال حفظ منافع سهامدار خرد است و اگر تشخیص دهد این امر به نفع سهامدار خرد است آن امر مهم را دنبال می کند. 

سهامدار: انشالله با محقق شدن این امر برند و خانواده شرنگی جزو شرکت های چند هزار میلیاردی بورسی قرار می گیرد. 

سوال سهامدار: با توجه به وضعیت خوب عملکرد شرکت و دارایی هاش چه زمان شرکت بدنبال خروج از بازار پایه فرابورس و رفتن به بازار بالاتر می رود؟ 

پاسخ: با توجه به محدودیت قانونی حداقل سرمایه برای ورود به بازار بالاتر شرکت پس از رفع مانع و انجام افزایش سرمایه ها فورا شرکت پروسه قانونیش را انجام می دهد. 

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24