Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

با توجه به روند عرضه و تقاضا و شاخص در معاملات امروز، انتظار داریم بازار فردا متعادل و با گرایشات مثبت و صعودی کار خود را آغاز کند. هرچند با توجه به رقم پایین ارزش معاملات خرد و خروج نقدینگی و احتمال حضور عرضه‌های پایان هفته‌ای، انتظار تحرکات صعودی پرقدرتی را در بازار نداشته و به نظر می‌رسد سمت فروشندگان هنوز توانایی شکل‌دهی عرضه و ایجاد بازاری نوسانی را دارند...

تخمین آخر هفته بورس

بورس24 : بورس تهران اگرچه امروز گام پرقدرت صعودی برنداشت، اما با عملکردی نسبتا مساعد شاخص کل 1.1 درصد و شاخص هم‌وزن 1 رشد کرد.

علی‌رغم حرکت اغلب نمادها در مدار مثبت، شاهد خروج نقدینگی و رسیدن ارزش معاملات خرد به رقم پایین 3,177 میلیاردتومان بودیم که نشان می‌دهد با وجود افت قیمت‌های اخیر، شرایط هنوز برای تغییر مسیر و خروج از رکود موجود، مثبت قلمداد نشده و سهامداران همچنان با تردید به شرایط فعلی بازار و البته وعده های مسئولین درباره حمایت از بازار می‌نگرند.

اکنون با توجه به نااطمینانی موجود در پارامترهای اقتصادی موثر و ریسک‌های سیستماتیک، بازگشت انگیزه برای ورود به بازار اندکی دشوار و زمان بر بوده و جهات مثبت جلسه دیروز در صورت تحقق می‌تواند به بازگشت ثبات و پول به بازار کمک کند و تنها آرامبخشی موقتی نباشد.

اکنون با توجه به روند عرضه و تقاضا و شاخص در معاملات امروز، انتظار داریم بازار فردا متعادل و با گرایشات مثبت و صعودی کار خود را آغاز کند. هرچند با توجه به رقم پایین ارزش معاملات خرد و خروج نقدینگی و احتمال حضور عرضه‌های پایان هفته‌ای، انتظار تحرکات صعودی پرقدرتی را در بازار نداشته و به نظر می‌رسد سمت فروشندگان هنوز توانایی شکل‌دهی عرضه و ایجاد بازاری نوسانی را دارند.

برای مشاهده گزارش کامل چشم انداز بازار فردا کلیک کنید

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24