Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

جن ساکی سخنگوی کاخ سفید همزمان با برگزاری مذاکرات میان ایران و ۱+۴ در وین اتریش اعلام کرد که بدون شک بهترین رویکرد در قبال ایران مسیر دیپلماسی است...

سخنگوی کاخ سفید: بهترین رویکرد در قبال ایران مسیر دیپلماسی است

بورس24 : جن ساکی سخنگوی کاخ سفید همزمان با برگزاری مذاکرات میان ایران و ۱+۴ در وین اتریش اعلام کرد که بدون شک بهترین رویکرد در قبال ایران مسیر دیپلماسی است.

جن ساکی سخنگوی کاخ سفید همزمان با برگزاری مذاکرات میان ایران و ۱+۴ در وین اتریش اعلام کرد که بدون شک بهترین رویکرد در قبال ایران مسیر دیپلماسی است.

جن ساکی سخنگوی کاخ سفید روز دوشنبه به وقت محلی در نشستی با خبرنگاران در واشنگتن در پاسخ به سوالی درباره مذاکرات وین و برخی گزارش ها درباره سایر گزینه ها افزود که بدون شک بهترین رویکرد ما از طریق دیپلماسی است و نمی خواهم زمان بندی برای آن تعیین کنم.

سخنگوی کاخ سفید تاکید کرد که ما همچنان به دیپلماسی روی خواهیم آورد.

جن ساکی با بیان اینکه درباره شایعات و گزارش ها نمی خواهد مطلبی بیان کند ، بدون اشاره به خروج واشنگتن از برجام و نقض این توافق بین المللی مدعی شد که هدف ما تغییر نکرده است و بازگشت متقابل به پایبندی کامل به برجام است.

وی با تکرار اتهام علیه فعالیت های صلح آمیز هسته ای ایران مدعی شد که این بهترین گزینه برای محدود کردن برنامه هسته ای ایران است. 

سخنگوی کاخ سفید همچنین گفت که راب مالی مذاکره کننده ارشد آمریکا مشغول همکاری با شرکای اروپایی است و واشنگتن همچنان رویکرد دیپلماتیک را پیش خواهد برد. 

منبع خبر: ایرنا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24