Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

مراسم تکریم و معارفه مدیر عامل شرکت سرمایه‌ گذاری صبا تامین، با حضور اعضای هئیت مدیره این شرکت و دکتر محمود ملکوتی خواه عضو هیأت مدیره شستا برگزار شد. بر این اساس دکتر سید محمد جواد میرطاهر به عنوان مدیر عامل صبا تأمین تعیین گردید...

معرفی مدیر عامل جدید صبا تامین

بورس24 : دکتر سید محمد جواد میرطاهر به عنوان مدیر عامل  شرکت سرمایه گذاری صبا تامین تعیین گردید.

مراسم تکریم و معارفه مدیر عامل شرکت سرمایه‌ گذاری صبا تامین، با حضور اعضای هئیت مدیره این شرکت و دکتر محمود ملکوتی خواه عضو هیأت مدیره شستا برگزار شد. بر این اساس دکتر سید محمدجواد میرطاهر به عنوان مدیر عامل صبا تأمین تعیین گردید.

در آغاز این مراسم دکتر محمود ملکوتی‌خواه عضو هئیت مدیره شستا با تقدیر از مدیران سابق شرکت سرمایه‌گذاری صبا تأمین گفت: صبا تأمین مجموعه‌ای است که توانسته در سال‌های اخیر نقش متفاوت و مهمی را در بازار سرمایه ایران و در میان هلدینگ‌های شستا بدست آورد.

دکتر ملکوتی‌خواه در این مراسم با اعلام این خبر که برنامه راهبردی شستا در افق ۱۴۰۴ به همراه برنامه جامع سرمایه‌گذاری و برنامه جامع ساماندهی پرتفوی در جلسه هیأت مدیره محترم شستا به تصویب رسیده است گفت: این برنامه‌ها آثار و تبعات مثبتی نظیر ایجاد منافع پایدار و بلند مدت برای ذینفعان و عدالت سرمایه‌گذاری از طریق توسعه مناطق محروم و کم برخوردار دارای پتانسل به همراه خواهد شد.

وی با تأکید بر این موضوع که این برنامه موجب اشتغالزایی و ایجاد تولید پایدار خواهد شد، اضافه کرد:این برنامه‌ها که با رویکرد تحولی و توسعه‌ای تدوین شده، نقش به سزایی در تحقق اسناد بالا دستی کشور و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی خواهد داشت و در این افق شستا به عنوان پیشران توسعه کشور به عنوان اصلی‌ترین محرک رشد و توسعه پایدار اقتصادی کشور نقش ایفا خواهد کرد.

در ادامه این مراسم دکتر سید محمدجواد میرطاهرگفت: از مدیر عامل محترم شستا و مجموعه اعضای محترم هیات مدیره بابت حسن اعتماد به اینجانب تشکر می‌کنم و‌امیدوارم بتوانیم از تجارب و رهنمودهای ارزنده‌ این عزیزان در راستای تحقق اهداف عالیه شستا بهره برده و با عملکرد موفق به یک شرکت پیشرو  در حوزه سرمایه گذاری  و خدمات مالی تبدیل شویم.

وی با اشاره به برنامه‌های آتی شرکت صبا تأمین گفت: به طور کلی می‌توان برنامه های آتی شرکت را دردو بخش بهبود وضعیت موجود و برنامه‌های توسعه‌ای صبا تأمین تعریف کرد.  دکتر میرطاهر اضافه کرد: ساخت سود با کیفیت برای سهام‌داران و مجموعه هلدینگ مادر  یکی از راهبرد‌هایی است که دنبال خواهیم نمود.

وی با تأکید بر این موضوع که شرکت سرمایه‌گذاری صبا تأمین یک شرکت ارائه دهنده خدمات مالی است؛ گفت: صبا تأمین به نحوی با تمام هلدینگ‌های تابعه شستا در تعامل است و می‌ توان آن‌ ها را به مثابه  مشتریان صبا تامین قلمداد کرد، بنابرین بحث تکریم و مشتری مداری یک ضرورت است و در این راستا هم افزایی و هم سویی هلدینگ های تابعه شستا به طور قطع راهگشا خواهد بود.  از سوی دیگر در تلاش خواهیم بود تا نقش اثر‌گذاری را در تأمین مالی شرکت‌های تابعه شستا و سازمان تامین اجتماعی ایفا نماییم.

وی با تشکر از مدیران عامل سابق مجموعه صبا تامین و  دکتر علی مهدوی پارسا، سرپرست سابق این شرکت، گفت:‌امیداورم همدلی اعضای هئیت مدیره صبا تأمین مانند گذشته تداوم یابد و با تدوین استراتژی‌های نوین، اهداف مورد نظر و اصلاح زیر ساخت های لازم تحقق یابد.

سید محمد جواد میرطاهر دارای مدرک تحصیلی دکترای مدیریت مالی است. او سابقه عضویت در هیأت مدیره و سطوح مختلف مدیریتی در شرکت‌های مختلف از جمله بیمه دانا ، همراه اول، توسعه سرمایه‌گذاری نور دانا، کارگزاری بورس بیمه ایران، سرمایه گذاری پردیس، ستاره اول و...را درکارنامه خود دارد.  وی  همچنین سابقه تدریس دروس مالی در دانشگاه ها و موسسات مختلف را دارا می باشد.

منبع خبر: روابط عمومی

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24