Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

اهداف و برنامه‌های توسعه ای شرکت حمل و نقل مواد گوهر ترابر سیرجان اعلام شد. این شرکت طبق تعهدات خود تا پایان سال سود پیش بینی شده را محقق می‌کند.

«حگهر» سود پیش بینی شده را محقق می کند

بورس24 : اهداف و برنامه‌های توسعه ای شرکت حمل و نقل مواد گوهر ترابر سیرجان اعلام شد. این شرکت طبق تعهدات خود تا پایان سال سود پیش بینی شده را محقق می‌کند.

محمدعلی زارع مدیر ریلی شرکت حمل و نقل مواد معدنی گوهر ترابر سیرجان در خصوص وضعیت عملیاتی شرکت به خبرنگار بورس24 گفت: شرکت گوهر ترابر سیرجان از زیرمجموعه‌های هلدینگ گل‌گهر است و کل مجموعه ترانسفورت منطقه گل‌گهر بر عهده شرکت گوهر ترابر است.

وی گفت: گوهر ترابر سیرجان با داشتن ۷۱۴ دستگاه واگن لبه بلند، ۱۵ دستگاه لکوموتیو یا دیزل شامل ۱۰ چینی دی اف ایت و ۵ لکوموتیو سنگین جی ام جی تی ۲۶ که آن ۱۰ مورد اول چینی ما در خطوط اصلی راه آهن حمل بار اصلی راه آهن را انجام می‌دهد و آن ۵ دستگاه ما در منطقه گل‌گهر عملیات مانور و جابه‌جایی واگن‌ها را بر عهده دارند.

زارع افزود: همچنین ۳۵۰ تریلی کشنده اسکانیا ۲۰ تن و ۲۰۰ دستگاه زیر‌مایلر در اختیار داریم. حدودا ۱۵۰۰ نفر با ما در رابطه با بحث جاده‌ای سبک کار می‌کنند که کلیه حمل و جابه‌جایی نیروی انسانی اعم از مدیر عامل تا پایین ترین رده سازمانی در منطقه گل‌گهر بر عهده شرکت گوهر ترابر سیرجان است.

زارع گفت: گوهر ترابر سیرجان شرکتی است که حمل و نقل ترکیبی انجام می‌دهد، یعنی هم کار با راه آهن انجام می‌دهد، مواد معدنی را از طریق ریل و هم از طریق جاده جابه‌جا می‌کند‌.

وی در پاسخ به اینکه شما غیر از گل‌گهر جای دیگری هم قرارداد دارید؟ گفت: با توجه به داشتن ۷۱۴ واگن، یک تعداد از واگن‌های ما زمانی که در زمان بهره‌برداری مازاد بر نیاز باشد در سایر خطوط بهره‌برداری می‌شود. تا اوایل امسال ۷۰ دستگاه از واگن‌های مان در منطقه سرخس، ترکمنستان فعالیت می‌کردند و بار ترانزیت حمل می‌کردند که الان به ۵۰ دستگاه رسیده است، ما ۲۵ دستگاه آن را دوباره به سمت گل‌گهر آوردیم.

برنامه برای افق ۴ ساله شرکت داریم

وی افزود: طبق برنامه‌ای که خود منطقه گل‌گهر برای ما تهیه کرده‌‌ است باید حدودا ۲ هزار دستگاه واگن لبه بلند داشته باشیم. در حال حاضر ۱۰ دستگاه لکوموتیو از چین دوباره مجددا خریداری شده است که باید عملیات حمل و بارگیری و ترخیص آن انجام شود.

وی گفت: شرکت‌های دیگر هم از ظرفیت ما استفاده می‌کنند. ما در سال ۹۸ و ۹۹ بار از منطقه بافق به سمت ذوب آهن اصفهان می‌آوردیم. همینطور دوباره ما طی یک قرارداد دیگری از منطقه بافق، آهن مرکزی ایرانیان به سمت بندرعباس بارگیری داشته‌ایم و هر زمان باتوجه به مازاد واگن‌ها و لکوموتیو‌های مان در قراردادهای دیگر هم شرکت می‌کنیم. گرچه، یک شرکتی از سوی مجتمع گل‌گهر برای موضوع ترانسفورت تاسیس شده است، اما اگر در منطقه گل‌گهر واگن و یا پتانسیل آزاد داشته باشیم، جای دیگر هم استفاده می‌کنیم.

طبق تعهد، سود آوری تا پایان سال محقق می‌شود

زارع در خصوص سودآوری شرکت گفت: ما در بحث حمل ریلی در حدود ۳.۵ میلیون تن تعهد حمل بار داریم که تا پایان سال قطعا محقق می‌شود. همینطور در حوزه جاده هم یک عددی با همین تخمین  بار را جابه‌جا می‌کنیم و ۱۰۰ درصد محقق می‌کنیم.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24