Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

با توجه به روند عرضه و تقاضا و همچنین تداوم تاثیر اخبار بر بازارسرمایه، به نظر می‌رسد که تا زمانی که ارزش معاملات در سطوح قابل قبولی تثبیت نشود نمی‌توان انتظار خاصی از وضعیت معاملات داشت و احتمالا فعلا شاهد بازاری کم‌‌رمق، متعادل و خنثی همراه با ارزش معاملات پایین و با نوسان محدود شاخص در محدوده فعلی باشیم...

بورس در برزخ!

بورس24 : چهارشنبه روند معاملات تحت تاثیر افت قیمت دلار که ناشی از انتظارات مثبت از حصول توافق است، به گونه‌ای متعادل، نوسانی و کم‌حجم پیش رفت که اگرچه با حمایت حقوقی‌ها به ویژه در شاخص‌سازها تقاضا نسبت به روزهای پیش تاحدودی بهبود یافت، اما با تردید هر دو سمت عرضه و تقاضا، کلیت بازار باز هم کم‌رمق و کم‌حجم دنبال شد تا همچنان شاهد کمبود نقدینگی و سطوح پایین ارزش معاملات خرد باشیم.

در هفته‌ای که گذشت شاخص کل نسبت به هفته قبل۲.۴ درصد افت داشت و ارزش معاملات در سطوح حداقلی دنبال شد و کماکان شاهد خروج نقدینگی از بازار هستیم.

مشکل اساسی بازار ارزش معاملات پایین است و بازار به اخبار مثبت نیز واکنش نشان نمی دهد. کما این که بازار سهام در درگیری با سقف کانال نزولی به دلیل نبود پول مناسب شروع به اصلاح کرد و اکنون از آنجا که نااطمینانی موجود موجب شده تا اغلب سهامداران نظاره‌گر بوده و فروشنده قدرتمندی نیز در بازار موجود نباشد، سرعت این اصلاح کند شده است. 

با این که قیمت‌های جهانی رشد کرده، گزارشات ماهانه خوبی منتشر شده و دلار نیما نیز بالا می‌رود، اما ابهامات به حدی است که پول پرقدرتی وارد بازار نمی‌شود. کارشناسان معتقدند که در شرایط فعلی و با ارزندگی موجود صنایع، سهم های بنیادی و DPS محور گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری و ورود هستند.

حال با توجه به روند عرضه و تقاضا و همچنین تداوم تاثیر اخبار بر بازارسرمایه، به نظر می‌رسد که تا زمانی که ارزش معاملات در سطوح قابل قبولی تثبیت نشود نمی‌توان انتظار خاصی از وضعیت معاملات داشت و احتمالا فعلا" شاهد بازاری کم‌‌رمق، متعادل و خنثی همراه با ارزش معاملات پایین و با نوسان محدود شاخص در محدوده فعلی باشیم.

این در حالی است که چنانچه سیگنال مثبتی از مذاکرات برسد، شاید وضعیت برخی صنایع از جمله بانکداری مطلوب‌تر شود.

چشم انداز بازار فردا را اینجا بخوانید

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24