Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

یک مقام نظارتی: مقرر شده است پیگیری های آتی مرتبط با زمین مذکور به صورت ماهانه توسط شرکت بیمه دانا افشا شود.

بیمه دانا ملزم به اطلاع رسانی ماهانه درخصوص زمین های علی آباد شد

بورس24 : دعوا بر سر حدود 40 هکتار زمین است؛ دعوایی حقوقی بین بیمه دانا و نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران. آن طور که پیداست، بیمه دانا از نظر حقوقی توانسته مالکیت خود را اثبات کند اما فعلا زمین در تصرف ارتش است و بیمه دانا هم باید هر چند وقت یک بار درخصوص آخرین اقدامات درمورد این موضوع اطلاع رسانی کند.

اما چه چیزی اهمیت این موضوع را تا این حد افزایش داده؟ نکته مهم در این ماجرا، نقش سهام عدالت در بیمه دانا است. بیمه دانا یکی از آن شرکت هایی است که سهام آن در پرتفوی سهام عدالت قرار دارد و به عبارتی حدود 50 میلیون ایرانی سهامدار آن هستند. با این حساب، این یک مناقشه است بین منافع 50 میلیون نفر از مردم ایران و نیروی زمینی ارتش.

این ماجرا را می توان بزرگ ترین ابهام و حتی بزرگ ترین مشکل شرکت بیمه دانا دانست. به همین دلیل سهامداران این شرکت باید همیشه در جریان آخرین اقدامات مربوط به آن باشند.

الزام به شفاف سازی ماهانه

سعید واشقانی فراهانی، رئیس اداره نظارت بر گروه مالی و خدماتی در خصوص وضعیت بیمه دانا در رابطه با موضوع زمین های علی آباد به خبرنگار بورس24 گفت: با عنایت به سوالات و ابهامات مکرر سهامداران شرکت بیمه دانا در خصوص وضعیت یک قطعه از زمین های شرکت موسوم به زمین علی آباد، پیرو پیگیری های صورت گرفته توسط سازمان بورس و اوراق بهادار مراتب طی شفاف سازی مورخ 1400.10.22 توسط شرکت بیمه دانا در سامانه کدال افشا شد.

وی گفت: در این خصوص مقرر شده است پیگیری های آتی مرتبط با زمین مذکور به صورت ماهانه توسط شرکت بیمه دانا افشا شود.

واشقانی فراهانی گفت: همچنین با توجه به اینکه حفظ و حمایت از حقوق سهامداران در چارچوب قوانین و مقررات از رسالت های اصلی سازمان بورس و اوراق بهادار است، در صورت لزوم، اقدامات حمایتی لازم در این خصوص صورت خواهد پذیرفت.

گالری تصاویر

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24