Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

به گفته مدیرعامل فرابورس ایران، افزایش دامنه نوسان به صورت تدریجی خواهد بود و افزایش ناگهانی آن به مثبت و منفی ۱۰درصد یا مثبت و منفی ۱۵درصد که از سوی کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار پیشنهاد شده، منتفی است.

مدیرعامل فرابورس: افزایش دو یا سه برابری دامنه نوسان، منتفی است

بورس24 : به گفته مدیرعامل فرابورس ایران، افزایش دامنه نوسان به صورت تدریجی خواهد بود و افزایش ناگهانی آن به مثبت و منفی ۱۰درصد یا مثبت و منفی ۱۵درصد که از سوی کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار پیشنهاد شده، منتفی است.

روز گذشته، کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار در نامه‌ای خطاب به سازمان بورس، خواستار افزایش دامنه نوسان از مثبت و منفی ۵ به مثبت و منفی ۱۵ شد. این در حالی است که در روزهای گذشته نیز، تحرکاتی در برخی شبکه‌های اجتماعی مبنی بر لزوم افزایش قابل توجه دامنه نوسان به راه افتاد که با واکنش صریح جمعی از سهامداران خرد همراه شد.

توضیحات «قچار» در خصوص عملکرد1400 برای دیدن ادامه خبر روی لینک کلیک کنید.

یافته‌ها حاکی از تمایل سازمان بورس و اوراق بهادار برای افزایش دو برابری دامنه نوسان بوده که همین امر، می‌تواند شائبات زیادی را دامنه بزند. میثم فدایی، مدیرعامل فرابورس ایران در مورد صحت داشتن یا نداشتن این موضوع گفت: موضوع تمایل سازمان بورس و اوراق بهادار برای افزایش دو برابری دامنه نوسان، درست نیست و به مثبت و منفی ۱۰درصد نخواهد رسید.

وی افزود: اگر افزایش دامنه نوسان مطرح شود، به صورت پلکانی و با اعدادی منطقی خواهد بود.

کسانی که سهام عدالت دریافت نکرده اند روی لینک کلیک کنند.

فدایی تصریح کرد: نظر فعالان بازار سرمایه و کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار اخذ و بخشی از این نظرات از جمله افزایش دامنه نوسان، در هیات مدیره سازمان بورس مصوب می‌شود و من احتمال می‌دهم تغییر ناگهانی دامنه نوسان تا این حد، منتفی است.

منبع خبر: اقتصادآنلاین

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24