Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مجمع شرکت سرمایه گذاری کارکنان صنعت برق زنجان و قزوین امروز به منظور تصویب صورت های مالی شرکت برگزار شد اما در نهایت، این دستور جلسه مجمع به تنفس خورد و به آینده موکول شد.

خبرهایی از مجمع «وبرق» که سهامداران را شگفت زده کرد

بورس24 : مجمع شرکت سرمایه گذاری کارکنان صنعت برق زنجان و قزوین امروز به منظور تصویب صورت های مالی شرکت برگزار شد اما در نهایت، این دستور جلسه مجمع به تنفس خورد و به آینده موکول شد.

رییس مجمع شرکت سرمایه گذاری کارکنان صنعت برق زنجان و قزوین در مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت گفت: خبر خوبی که به سهامداران می توانم بدهم این است که وبرق به عنوان یک نهاد مالی از سوی سازمان بورس شناخته شده است و از سویی ارتقا به بازار بالاتر از اقدامات شرکت خواهد بود.

او افزود: در مورد سهام ممتاز توزیع حتی نامه نگاری با مقام معظم رهبری صورت گرفته و تلاش و زحمات بسیاری در این خصوص انجام شده است.

او گفت: بزودی یک اتفاق بزرگی در شرکت های توزیع برق رخ خواهد داد و سهامداران مطلع باشند وبرق انحصاراً تنها شرکتی است که مالک ۲۰ درصد سهام توزیع برق قزوین و ۲۰ درصد سهام توزیع برق زنجان است‌. معتقد به ایجاد ارزش افزوده هستیم و فروشی در کار نیست ولی در فضای تعامل با مشورت هایی که با هیئت مدیره و بزرگان خواهیم کرد تعاملی که با شرکت توانیر و شرکت آب و برق صبا داریم اگر بتوانیم یک دارایی مستقل را بگیریم، تهاتر خواهیم داشت.

توضیحات «وامیر» در خصوص عملکرد1400 برای اطلاع بیشتر روی لینک کلیک کنید.

وی بیان کرد: در  خصوص گسترش روی زنجان، این شرکت یک شرکت مستقل سرمایه گذاری های بلندمدت بوده و می تواند از این محل افزایش سرمایه بسیار سنگین بدهد. خبر بسیار خوب دیگر این است که صانع روی بصورت حق العمل کاری و کارمزدی فعالیت نمی کند و درآمد وبرق از این شرکت بصورت تهاتری است و در حقیقت تحویل خاک و دریافت شمش روی است.

او افزود: ۲۰ درصد سهام ممتاز توزیع برق زنجان و قزوین در سال ۱۳۸۶ به رقم ۱۸۵۰ میلیارد تومان توسط کارشناسان با دلار ۷۰۰ تومان برآورد شده است.

لازم به ذکر است در پایان این مجمع صورت های مالی به تصویب نرسید.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24