Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

نمی‌توان حرکت سریعی را برای شاخص متصور شد و شاهد معاملاتی متعادل و نسبتا آرام با تحرکات قابل توجه‌تر در برخی صنایع باشیم...

پیش بینی بورس شنبه ؛ فروشنده زیاد است

بورس24 : با رشد قیمت‌ها طی هفته گذشته، در روز چهارشنبه به منظور شناسایی سودهای محقق شده و به منظور اجتناب از زیان‌های احتمالی، با افزایش فروشندگان در نیمه اول بازار شاهد روند نزولی شاخص کل بودیم.

از طرفی اما در نمادهای بانکی، معاملات در بازه‌های مثبت دنبال شد ، به طوری که در نیمه دوم بازار با افزایش حجم معاملات در نمادهای شاخص صنعت فلزی و معدنی با حمایت حقوقی‌ها و با بازگشت معاملات برخی نمادهای نفتی به بازه‌های مثبت، شاخص با روندی صعودی ادامه یافت و درنهایت بدون تغییر خاصی نسبت به روز گذشته به کار خود پایان داد.

برای دیدن نبض بازار بورس ایران روی لینک کلیک کنید.↪️

روند مذاکرات هنوز به نتیجه قابل اتکایی نرسیده و به رغم سخنان حمایتی مثبت از سوی دولت و عزم جزم برخی مسئولین برای حمایت از بازار، اما این روزها شاهد بحث داغ بررسی لایحه بودجه هستیم و این موارد بازار را خواه ناخواه کمی معطل خود خواهدکرد.

بنابراین با تجمیع این موارد و با توجه به روند عرضه و تقاضا در ساعات پایانی و البته با توجه به کاهش تب و تاب حمایتی خریداران در روزهای آخر هفته و همچنین با در نظر گرفتن احتمال انتشار اخبار مذاکرات سیاسی، برای روز شنبه می‌توان انتظار بازاری متعادل را داشت ، تا جایی که روند شاخص می‌تواند با اخبار منتشره در این روز تعیین شود.

برای اطلاع از بورس امروز روی لینک کلیک کنید.↪️

به‌ بیانی دیگر با توجه به این که روند صعودی شاخص طی روز چهارشنبه درنتیجه‌ی افزایش فعالیت حقوقی‌ها در نمادهایی همچون فملی، فولاد و کگل رقم خورد، برای روز معاملاتی آتی می‌توان بازار را با تحرکات همزمان هر دو سمت عرضه و تقاضا به ویژه در نمادهای کوچک پیش‌بینی نمود و تا تکمیل اصلاح قیمتی احتمالی در نمادهای کامودیتی‌محور و شاخص‌ساز، به نظر نمی‌توان حرکت سریعی را برای شاخص متصور شد و شاهد معاملاتی متعادل و نسبتا آرام با تحرکات قابل توجه‌تر در برخی صنایع باشیم.

برای گرفتن سبد سهام پیشنهادی  خود روی لینک کلیک کنید↪️

برای مشاهده چشم انداز بورس فردا کلیک کنید...

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24