Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

در بازار روز گذشته علاوه بر حفظ اردرهای حمایتی در برخی از نمادهای بزرگ نظیر فولاد و فملی، شاهد تحرکات مثبت در دو گروه بانکی و پالایشی بودیم. به نظر می‌رسد در صورت رسیدن اخبار مثبت از وین، هر دو صنعت یاد شده در کنار خودرویی‌ها نقدینگی خوبی جذب نمایند.

نفت و برجام؛ محرک های فعلی بورس/ پیش بینی بورس امروز یکشنبه 17 بهمن 1400

بورس24 : در شرایطی به مصاف معاملات دومین روز کاری هفته می‌رویم که بازار روز گذشته آغاز نسبتا خوبی داشت. چراکه در روزهای پایانی هفته نفت با رشد جدی جایگاه خود در کانال 90 دلاری را تثبیت کرده بود و در سایر کامودیتی‌ها هم نوسانات مثبتی را شاهد بودیم. از طرف دیگر صدور سیگنال‌های نسبتا مثبت درخصوص برجام را داشتیم که نشان از نزدیک شدن طرفین به توافق دارد. در همین راستا شاخص کل موفق شد در دقایق ابتدایی معاملات رشد حدود 5 هزار واحدی را ثبت کند. اما نکته مهم اینکه هنوز خبری از ورود نقدینگی و معاملات با صلابت نیست. چراکه کماکان خروج نقدینگی ادامه داشته و باری دیگر ارزش معاملات رو به افول است. این وضعیت ناشی از سوخته شدن اعتماد سرمایه‌گذاران در قبال سیاست دولت‌ها است و به راحتی هم بازسازی نخواهد شد.

برای دیدن نبض بازار بورس ایران روی لینک کلیک کنید.↪️

البته در بازار روز گذشته علاوه بر حفظ اردرهای حمایتی در برخی از نمادهای بزرگ نظیر فولاد و فملی، شاهد تحرکات مثبت در دو گروه بانکی و پالایشی بودیم. به نظر می‌رسد در صورت رسیدن اخبار مثبت از وین، هر دو صنعت یاد شده در کنار خودرویی‌ها نقدینگی خوبی جذب نمایند. برای امروز احتمالا (به دلیل قرار گرفتن قیمت بسیاری از نمادها در سطوحی پائین‌تر از قیمت‌های پایانی) عرضه‌های بیشتر در بازار را داشته باشیم. اما پیش‌بینی می‌شود در نیمه دوم معاملات مجددا شاهد افزایش حمایت در برخی از نمادها و صنایع مورد توجه باشیم.

برای گرفتن سبد سهام پیشنهادی  خود روی لینک کلیک کنید↪️

برای اطلاع از بورس امروز روی لینک کلیک کنید.↪️

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24