Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

عادی‌ انگاری هم نشود قاسمی تاکید کرد: رنگ بندی‌ ها برای ایجاد حساسیت میان مردم است و به معنای بازگشت محدودیت‌ ها به گذشته و محدودیت‌ های کاری نیست و...

دبیر کمیته امنیتی ستاد کرونا: محدودیت‌ های سراسری اعمال نمی‌ شود

بورس24 : دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا اضافه کرد: از آنجا که طرح مدیریت هوشمند اجرا می‌شود رنگ بندی‌ها بیشتر برای ایجاد حساسیت میان مردم است تا به نوعی متوجه این تغییرات باشند و برای آنها عادی‌انگاری نشود. به همین دلیل پیشنهادات اعمال محدودیت‌ها در طرح ملی مدیریت هوشمند را در جلسه قبلی مطرح کردیم که مصوب شد این محدودیت‌ها برای مدتی تمدید شود.

قاسمی از جمله محدودیت‌ها را برگزاری جلسات اداری با حضور حداکثر ۳۰ نفر و سقف زمانی یک ساعت و نیم و همچنین برگزاری جلسات و تجمعات در اماکن مشخص برای مسائل فرهنگی، مذهبی و آیینی با ۲۰ درصد ظرفیت و لغو ماموریت‌های غیر ضرور کارکنان دولت برشمرد.

برای گرفتن سبد سهام پیشنهادی  خود روی لینک کلیک کنید↪️

دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه داد: همچنین مردم در اماکن باید از ماسک استفاده کنند و اصناف هم با داشتن تاییدیه تزریق ۲ دُز واکسن در سامانه امید، و اخذ بارکد از سامانه مجاز به فعالیت می‌شوند.

برای دیدن نبض بازار بورس ایران روی لینک کلیک کنید.↪️

وی خاطرنشان کرد: درباره آموزش‌های حضوری در صورتی که در یک شهر یا مدرسه یا منطقه شرایط قرمز شود می‌توانند نخست کلاس، سپس مدرسه و بعد از آن کل مدارس شهر را غیرحضوری و آنلاین برگزار کنند.

برای اطلاع از بورس امروز روی لینک کلیک کنید.↪️

قاسمی تاکید کرد: رنگ بندی‌ها برای ایجاد حساسیت میان مردم است و به معنای بازگشت محدودیت‌ها به گذشته و محدودیت‌ های کاری نیست و محدودیت‌ها طبق گفته رییس‌ جمهور سراسری اعمال نمی‌ شود.

منبع خبر: ایرنا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24