Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

تزریق سه دُز واکسن ۸۵ درصد مانع شدت ابتلا به کرونا می‌ شود وزیر بهداشت با درخواست از مردم برای خودداری از حضور در اجتماعات غیر ضروری، بر تزریق سه دُز کامل واکسن تأکید کرد و گفت...

وزیر بهداشت: واکسن جلوی کرونا و اُمیکرون را نمی‌ گیرد

بورس24 : بهرام عین اللهی: درخواست ما از مردم کم کردن مهمانی‌هاست و در صورت ضرورت نیز مهمانی‌ها به‌صورت محدود باشد و حتماً هم دستورالعمل‌های بهداشتی به‌طور کامل در آنها رعایت شود.

وزیر بهداشت با درخواست از مردم برای خودداری از حضور در اجتماعات غیرضروری، بر تزریق سه دُز کامل واکسن تأکید کرد و گفت: ثابت شده کسانی که سه دُز واکسن را دریافت می‌کنند تا ۸۵ درصد دچار بیماری‌های شدید کرونا نمی‌شوند و می‌تواند آنها را در مقابل بیماری محافظت کند.

«بهرام عین اللهی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه جلسه امروز هیأت دولت با اشاره به افزایش مهمانی‌ها و اجتماعات در ماه‌های مبارک رجب و شعبان، از خانواده‌ها خواست که از حضور در اجتماعات و مراسم‌های غیرضروری خودداری کنند. 

وی با بیان اینکه هر فرد مبتلا به سویه اُمیکرون می‌تواند کل بستگانش را در یک مهمانی مبتلا کند، افزود: درخواست ما از مردم کم کردن مهمانی‌هاست و در صورت ضرورت نیز مهمانی‌ها به‌صورت محدود باشد و حتماً هم دستورالعمل‌های بهداشتی به‌طور کامل در آنها رعایت شود.

برای اطلاع مجامع بورس این هفته روی لینک کلیک کنید.↪️

برای مشاهده بهترین شرکت سرمایه گذاری در بورس روی لینک کلیک کنید.↪️

وزیر بهداشت استفاده از ماسک‌های استاندارد و تزریق واکسن را برای پیشگیری از ابتلا به کرونا و سویه‌ جدید آن تا حد زیادی مؤثر دانست و گفت: واکسن جلوی کرونا و اُمیکرون را نمی‌گیرد اما شدت بیماری و مرگ و میر را کاهش می‌دهد.

عین اللهی اکثر قربانیان و بستری شدگان در بیمارستان‌ها را واکسن نزده‌ها معرفی کرد و گفت: افرادی که واکسن نزده‌اند بیشتر در معرض خطر کرونا و سویه جدید آن قرار دارند. 

برای اطلاع از سیگنال خرید سهام امروز روی لینک کلیک کنید.↪️

برای گرفتن سیگنال لحظه ای روی لینک کلیک کنید.↪️

وی با دعوت از مردم برای تزریق دُزهای دوم و سوم واکسن کرونا، خاطر نشان کرد: ثابت شده کسانی که سه دُز را می‌زنند تا ۸۵ درصد دچار بیماری‌ شدید کرونا نمی‌شوند و واکسن می‌تواند آنها را در مقابل بیماری محافظت کند. 

منبع خبر: ایرنا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24