Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

ویروس به طور گسترده در حال گردش است سازمان جهانی بهداشت امروز (سه‌ شنبه) اعلام کرد، موج جدیدی از موارد ابتلا به سویه اُمیکرون به سمت شرق اروپا در حال حرکت است و...

سازمان جهانی بهداشت: تهدید اُمیکرون در شرق اروپا همچنان بالاست

بورس24 : سازمان جهانی بهداشت (WHO) اعلام کرد: تهدید سویه اُمیکرون در شرق اروپا همچنان بالاست.

سازمان جهانی بهداشت امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد: موج جدیدی از موارد ابتلا به سویه اُمیکرون به سمت شرق اروپا در حال حرکت است و از مقامات این کشورها درخواست می شود تا سرعت واکسیناسیون و سایر اقدامات را بهبود بخشند.

برای گرفتن سیگنال خرید سهام بلند مدت روی لینک کلیک کنید.↪️

"هانس کلوگه"، مدیر اروپایی سازمان جهانی بهداشت گفت: طی دو هفته گذشته موارد ابتلا به کووید-۱۹ در ارمنستان، آذربایجان، بلاروس، گرجستان، روسیه و اوکراین بیش از دو برابر شده است.

این اظهارات در حالی بیان می‌شود که چندین کشور اروپایی از جمله جمهوری چک و لهستان اعلام کرده اند اگر تعداد مبتلایان روزانه کاهش پیدا کند محدودیت‌های مربوط به همه گیری کووید-۱۹ در ماه آینده کاهش پیدا می کند.

برای اطلاع از مجامع جدید بورس روی لینک کلیک کنید.↪️

سازمان جهانی بهداشت همچنان بر نیاز مستمر به رعایت نکاتی مانند غربالگری سریع و ماسک زدن تاکید دارد و اعلام کرده است که تاکنون بیش از ۱۶۵ میلیون مورد ابتلا به کووید-۱۹ در سراسر منطقه اروپایی این سازمان ثبت شده و در هفته گذشته ۲۵ هزار بیمار فوت کرده اند.

مدیر اروپایی سازمان جهانی بهداشت گفت: در مواجهه با موج اُمیکرون و با توجه به اینکه سویه دلتا همچنان به طور گسترده در شرق اروپا در حال گردش است، زمان آن نیست که اقداماتی را که می دانیم در کاهش شیوع کووید-۱۹ موثر است، لغو کنیم.

برای مشاهده اخبار لحظه ای بازار امروز روی لینک کلیک کنید.↪️

به گزارش خبرگزاری رویترز، او همچنین از دولت ها خواست تا دلایل میزان پایین واکسیناسیون را در کشورهایشان بررسی کنند. به گفته کلوگه کمتر از ۴۰ درصد افراد بالای ۶۰ سال در بوسنی و هرزگوین، بلغارستان، قرقیزستان، اوکراین و ازبکستان واکسیناسیون خود را تکمیل کرده اند.

منبع خبر: ایسنا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24