Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

اخبار جدیدی از نتیجه مذاکرات منتشر شود و یا بحران اوکراین وضعیت بازارهای جهانی را تغییر دهد، ممکن است جریان معاملات به گونه‌ای متفاوت پیش رود...

پیش بینی بورس چهارشنبه یازدهم اسفند 1400 / رگه های مثبت در سهم های کوچک

بورس24 : بازار سهام دوشنبه را متعادل و کم حجم و با رگه های مثبت آغاز کرد.

در ادامه ورود نقدینگی به صنایع کوچک تر دیروز نیز شاهد اقبال سرمایه‌گذاران به نمادهای کوچک چون انبوه سازی‌ها، رایانه‌ای‌ها، سیمانی‌ها، دارویی‌ها و ... بودیم.

بدین ترتیب باافت نسبی تقاضا در بزرگترهای بازار در نیمه دوم شاخص کل به رشد 0.2 درصدی بسنده کرد، اما شاخص هم‌وزن با پیشروی 1 درصدی روبرو شد.

با این که اخبار ضد و نقیض و اغلب مثبتی از نزدیک شدن به توافق در وین شنیده می‌شود، با ادامه دار شدن درگیری‌ها در اوکراین، اکنون گمانه‌زنی‌های متفاوتی در خصوص مذاکرات برجامی مطرح است که موجب شده فعالان بورس با حساسیت بیشتری اخبار مذاکرات را در پیش گیرند.

با این حال سرنوشت مذاکرات و بالطبع آن نرخ دلار، بررسی لایحه بودجه 1401 و موارد مبهمی چون حذف ارز ترجیحی و بحران اوکراین و تاثیرگذاری آن بر بازارهای جهانی عواملی هستند که بازار را در انتظار فرو برده و موجب شده‌اند که به جهت تردید معامله‌گران توان خریداران و فروشندگان در شاخص‌های عملکردی بازار تقریباً یکسان ارزیابی شود. نتیجه آن را در صعود و نزول‌های پی در پی بازار می‌بینم که غالباً جانی هم ندارد.

به هرحال با وجود تردیدهای موجود و با توجه به روند عرضه و تقاضای روز دوشنبه به نظر می‌رسد که در پایان هفته نیز شاهد بازاری متعادل، آرام و رو به جلو به خصوص در برخی صنایع کوچک باشیم و معامله گران الگویی نزدیک به روز دوشنبه را در پیش بگیرند.

هرچند با توجه به روند محتاطانه معامله‌گران، انتظار تغییرات چشمگیر در شاخص و روند معاملات اندک است.

اما اگر اخبار جدیدی از نتیجه مذاکرات منتشر شود و یا بحران اوکراین وضعیت بازارهای جهانی را تغییر دهد، ممکن است جریان معاملات به گونه‌ای متفاوت پیش رود.

چشم انداز بورس فردا را اینجا بخوانید...

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24