Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

رئیس هیئت مدیره «ثفارس»: با توجه به ارزش بالای پروژه دلگشا نسبت به بهای تمام شده آن، در حال مذاکره با چندین مجموعه و نهاد مالی برای فروش یا تهاتر این مجموعه هستیم که پس از تهاتر یا فروش این مجموعه سود بسیار مناسبی از این محل شناسایی خواهیم کرد.

برنامه هایی که «ثفارس» را متحول می کنند؛ از فروش پروژه دلگشا تا ورود به صنعت تولید فروسیلیس و تاسیس نیروگاه برق

بورس24 : برنامه های هیئت مدیره جدید برای اداره شرکت عمران و توسعه فارس اعلام شد. مجید سلیمانی رئیس جدید هیئت مدیره «ثفارس» در خصوص اقدامات انجام شده به منظور پیشبرد پروژه ها و اهداف پیش روی این شرکت به خبرنگار بورس24 توضیحاتی ارائه داد.

*در خصوص دارایی های شرکت در پروژه نیکان چه برنامه ای دارید؟

برنامه ما شناسایی سود مناسب از محل واگذاری واحدهای تجاری باقی مانده در پروژه نیکان، به منظور تامین منابع مالی مورد نیاز پروژه های آتی شرکت است.

همچنین پیرامون تکمیل و بهره برداری از هتل نیکان در این چند ماه اقدامات و مذاکرات مناسبی صورت گرفته است که ان شاءالله به محض محقق شدن مذاکرات از طریق سامانه کدال اطلاع رسانی خواهیم کرد.

* شرکت جهت بهره برداری از پروژه دلگشا چه برنامه ای دارد؟

با توجه به ارزش بالای پروژه دلگشا نسبت به بهای تمام شده آن، در حال مذاکره با چندین مجموعه و نهاد مالی برای فروش یا تهاتر این مجموعه هستیم که پس از تهاتر یا فروش این مجموعه سود بسیار مناسبی از این محل شناسایی خواهیم کرد.

*چه اقدامتی در مورد پروژه باران جهت ساخت و بهره برداری از آن انجام داده اید؟

توجه داشته باشید که پروژه تجاری و اداری باران از با ارزش ترین و مهمترین پروژه های حال حاضر شرکت است. هیات مدیره در حال مذاکره با شریک سرمایه گذار جهت تکمیل و ساخت پروژه فوق است که امیدواریم به زودی بتوانیم با تکمیل این پروژه کام سهامداران را شیرین کنیم.

برای اطلاع از رشد بورس فردا روی لینک کلیک کنید.↪️

*آیا برنامه ای جهت افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارید؟

بله، افزایش سرمایه ترکیبی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی های غیر جاری و از محل سود انباشته در دستور کار هیئت مدیره قراره گرفته است. در صورت تصویب، پس از مشخص شدن میزان آن بلافاصله از طریق سامانه کدال اطلاع رسانی خواهیم کرد.

*در شفاف سازی اخیر شرکت  به حضور در صنعت استخراج مواد معدنی در یکی از بزرگترین معادن خاورمیانه اشاره کرده اید. در این مورد بیشتر توضیح دهید.

با توجه به صحبت های مقام معظم رهبری پیرامون بحث توجه به معادن و جایگزین کردن این صنعت در مساله ارز آوری به جای خام فروشی نفت، هیئت مدیره شرکت مصرانه در حال پیگیری برای ورود و سرمایه گذاری در این صنعت است. درصورت منعقد کردن هرگونه قرارداد و توافق نامه، از طریق کدال به سمع و نظر سهامداران خواهد رسید.

برای اطلاع از بازار ارز امروز روی لینک کلیک کنید.↪️

*شرکت توسعه صنایع و صادرات فارس در چه مرحله ای از پذیرش در سازمان بورس اوراق بهادار است و «ثفارس» چند درصد از سهام این شرکت را در اختیار دارد؟

امید نامه شرکت آماده شده، ان شاءالله در نیمه اول سال 1401 شاهد ثبت پذیرش این شرکت در بازار فرابورس ایران خواهیم بود. شرکت توسعه و عمران فارس سهامدار 10 درصد این مجموعه است. البته هیئت مدیره در تلاش برای افزایش درصد سهام خود در این مجموعه است.

*ایجاد کارخانه فروسیلیس و نیروگاه برق چه ارتباطی با موضوع فعالیت شرکت دارد که در شفاف سازی اخیر در سامانه کدال به آن ها اشاره کرده اید؟

با توجه به اینکه هیئت مدیره جدید در نظر دارد سبد سرمایه گذاری شرکت را متنوع سازد تا سهامداران عزیز هر ساله در مجمع عمومی شرکت علاوه بر بهرمندی از سرمایه گذاری های بلند مدت که باعث افزایش قیمت سهام و ارزش شرکت می شود، از سود تقسیمی مناسبی هم بهرمند شوند، امیدواریم با ورود به صنعت تولید فروسیلیس و تامین برق آن از طریق ایجاد نیروگاه برق که مجوز آن در شرکت موجود است، شاهد سودآوری بسیار مناسب و منظم در شرکت باشیم. در صورت هرگونه اقدام عملی پیرامون این پروژه بلافاصله در سامانه کدال اطلاع رسانی خواهیم کرد.

برای اطلاع از علت افزایش قیمت دلار و سکه روی لینک کلیک کنید.↪️

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24