Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

با توجه به روند عرضه و تقاضا و شیب نمودار شاخص احتمالا بازار فردا نیز به صورت متعادل و با حضور هر دو سمت عرضه و تقاضا آغاز به کار کند. اما بازار فردا گوشه چشمی به اخبار برجام و بازارهای جهانی نیز دارد و در صورت انتشار سیگنال‌های مثبت، سمت تقاضا می‌تواند دست کم در صنایع متاثر همچنان فعال و رو به جلو ظاهر شود. اگرچه ادامه رفتار محتاطانه معامله‌گران نیز می‌تواند موجب شود تا تعادل در بازار فردا اصل جدانشدنی باشد...

پیش بینی بورس 18 اسفند 1400 / عرضه ها موقتی است

بورس24 : با وجود افزایش نسبی عرضه‌ها در بازار امروز، وجود نوسان در روند عرضه و تقاضا خودنمایی می‌کرد. اما به طور کلی در شرایطی که بازار نسبتاً پرعرضه بود، معدنی‌ها، فلزات و پتروشیمی‌ها پرتقاضاتر دنبال شدند و در نهایت شاخص کل 6,200 واحد افت کرد.

علاوه بر این که پس از چند روز معاملات رو به بالا در کوتاه‌مدت شاید استراحت‌های این چنینی در خلال معاملات غیرعادی نباشد، اما از میان فاکتورهای موثر بر جریان معاملات رو به جلو در بورس، شاید خواسته غافلگیرکننده و بی ربط با برجامِ طرف روسی از طرف آمریکایی در خلال مذاکرات وین، سبب شده تا چشم انداز مثبت برای بازگشت طرفین به توافق در چند روز آینده کمی کمرنگ شود ، به نحوی که معامله‌گران زیادی سعی کردند کمی محتاطانه معامله کنند. از سویی قیمت کامودیتی‌ها پس از رشد مستمر اخیر اکنون کمی کاهش داشته‌است.

در رابطه با ارز ترجیحی نیز با وجود خبر حذف آن به صورت مستقیم از بودجه 1401، اظهارات متناقض برخی افراد، سهامداران گروه های متاثر از این ارز را مردد کرده‌است.

برای مشاهده اخبار  بورس امروز روی لینک کلیک کنید.↪️

با این حال هم تکنیکالیست‌ها و هم تحیلگران بنیادی و کارشناسان معتقدند که این موج عرضه موقتی خواهدبود و از آنجا که به طور کلی برآیند فاکتورهای موثر بر بورس تهران به نفع بازار تلقی می‌شود، انتظار می‌رود از بابت فشار فروش امروز نگرانی چندان زیادی پیش روی بازار نباشد.

برای اطلاع از نبض بازار بورس و سهام امروز روی لینک کنید ↪️

حال با توجه به روند عرضه و تقاضا و شیب نمودار شاخص احتمالا بازار فردا نیز به صورت متعادل و با حضور هر دو سمت عرضه و تقاضا آغاز به کار کند. اما بازار فردا گوشه چشمی به اخبار برجام و بازارهای جهانی نیز دارد و در صورت انتشار سیگنال‌های مثبت، سمت تقاضا می‌تواند دست کم در صنایع متاثر همچنان فعال و رو به جلو ظاهر شود. اگرچه ادامه رفتار محتاطانه معامله‌گران نیز می‌تواند موجب شود تا تعادل در بازار فردا اصل جدانشدنی باشد.

برای اطلاع از زمان دقیق خرید ارز نیما روی لینک کنید.↪️

چشم انداز بورس فردا را اینجا دنبال کنید...

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24