Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

مدیر عامل هلدینگ مدیریت انرژی امید تابان هور، با اعلام خبر انعقاد قرارداد و آغاز عملیات اجرایی نخستین قرارداد BOT بخش خصوصی با صنایع بخش خصوصی اعلام کرد با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه‌ای بین وزارت نیرو و وزارت صنعت، معدن و تجارت درخصوص احداث ۱۰ هزار مگاوات نیروگاه توسط صنایع بزرگ کشور، شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور به‌عنوان یکی از بزرگترین هلدینگ‌های انرژی بخش خصوصی کشور، در این زمینه نخستین گام را برداشت.

انعقاد اولین قرارداد ‎B.O.T‏ بخش خصوصی با صنایع کشور

بورس24 : مدیر عامل هلدینگ مدیریت انرژی امید تابان هور، با اعلام خبر انعقاد قرارداد و آغاز عملیات اجرایی نخستین قرارداد BOT بخش خصوصی با صنایع بخش خصوصی اعلام کرد با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه‌ای بین وزارت نیرو و وزارت صنعت، معدن و تجارت درخصوص احداث ۱۰ هزار مگاوات نیروگاه توسط صنایع بزرگ کشور، شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور به‌عنوان یکی از بزرگترین هلدینگ‌های انرژی بخش خصوصی کشور، در این زمینه نخستین گام را برداشت.

برای اطلاع از زمان دقیق خرید ارز نیما روی لینک کنید.↪️

محمدحسین عسگری، مدیر عامل شرکت امید تابان هور به خبرنگار بورس24 گفت: در این راستا قراردادی بین شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور و شرکت گهر انرژی سیرجان برای احداث بلوک دوم نیروگاه سیکل ترکیبی با ظرفیت ۵۴۶ مگاوات با سرمایه‌گذاری حدود ۲۲۲ میلیون یورو جهت تأمین برق مصرفی مجموعه معدنی و صنعتی گل گهر و توسعه فولاد گل گهر منعقد شده و مقرر شد فاز اول این طرح شامل دو واحد گازی 183 مگاواتی حداکثر طی دو سال احداث و به بهره‌برداری برسد و واحد بخار 180 مگاواتی نیز در سال سوم، احداث شده و در مدار قرار گیرد.

وی ادامه داد: اجرای این پروژه، دستاورد مهمی برای شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور و در راستای حفظ منافع سهامداران است.

برای مشاهده اخبار  بورس امروز روی لینک کلیک کنید.↪️

کسب سود 44.9 میلیون یورویی

عسگری در خصوص شرایط قرارداد بیان کرد: این قرارداد به‌صورت ارزی است و تأمین سوخت بر عهده سرمایه‌پذیر است. همچنین پس از احداث و آغاز بهره‌برداری، سالانه حدود ۴ میلیون مگاوات ساعت برق در نیروگاه تولید می‌شود که بر اساس نرخ خرید تضمینی مندرج در قرارداد، با کسب درآمد 712 میلیون یورویی سالانه به‌طور متوسط 44.9 میلیون یورو سود برای شرکت تابان هور در بر خواهد داشت.

این قرارداد که در نوع خود دستاورد ارزشمندی برای شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور محسوب می‌شود، حاصل تلاش مدیران و کارشناسان خبره این شرکت بوده که می‌تواند ضمن حفظ منافع سهامداران محترم این شرکت، آورده ارزشمندی نیز برای آنان فراهم آورد.

برای اطلاع از نبض بازار بورس و سهام امروز روی لینک کنید ↪️

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24