Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

پس از ماه‌ ها تلاش و مذاکره در آخرین ماه سال ۱۴۰۰ صادرات مس باهنر به استرالیا محقق شد...

استرالیا مقصد صادراتی جدید مس باهنر

بورس24پس از ماه‌ها تلاش و مذاکره در آخرین ماه سال ۱۴۰۰ صادرات مس باهنر به استرالیا محقق شد. 

این شرکت در سال ۱۴۰۰ علیرغم همه مشکلات ناشی از تحریم های ظالمانه و نوسانات شدید نرخ ارز موفق شد با بیش از ۵ هزار و ۱۰۰ تن صادرات آمار قابل توجه صادراتی را ثبت و در شرایط نیاز کشور به ارز بیش از ۴۰ میلیون دلار برای کشور ارزآوری نماید.

صنایع مس شهید باهنر در دو سال اخیر جهش صادراتی قابل توجهی داشته است و بر اساس گزارش عملکرد ۱۱ ماهه سالجاری توانسته ۲۷۱درصد  در صادرات تناژی ، ۴۱۳  درصد در صادرات ارزی و ۴۸۱ درصد درصادرات ریالی نسبت به مدت مشابه سال ۹۹ رشد را به نام خود ثبت کند.  

گفتنی است، مس باهنر در سال جاری به ۸ کشور صادرات داشته و موفق شده با توسعه بازارهای صادراتی خود مقاصد جدیدی را در موضوع صادرات به بازار هدفِ خود اضافه نماید.این گزارش حاکیست ، حدود ۲۰ درصد از صادرات امسال این شرکت، به خاور دور بوده است.

شایان ذکر است در ابتدای سال گذشته نیز این شرکت موفق شد  لوله های آلیاژی را که در صنایع استراتژیک کشور از قبیل نیروگاه ها، پالایشگاه ها و صنایع دریایی کاربرد داشته و تا بیش از این از کشورهای دیگر وارد می‌ شد؛ در حد خودکفایی کشور تولید و صادرات آن به کشور ترکیه را هم آغاز کند.

خاطر نشان می گردد، توسعه صادرات از برنامه‌ های استراتژیک منطبق با سند راهبردی صنایع مس شهید باهنر است، که عنوان صادر کننده نمونه و شایسته استان را در کارنامه فعالیت خود دارد. 

منبع خبر: روابط عمومی مس باهنر

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24