Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

کارشناس سازمان هواشناسی از بارش باران و تگرگ و رعد و برق در پایتخت خبر داد و گفت: به مسافران نوروزی مناطق شمالی کشور توصیه می‌کنیم لباس گرم و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

هشدار به مسافران نوروزی مناطق شمالی کشور/ بارش تگرگ در پایتخت

بورس24 : کارشناس سازمان هواشناسی از بارش باران و تگرگ و رعد و برق در پایتخت خبر داد و گفت: به مسافران نوروزی مناطق شمالی کشور توصیه می‌کنیم لباس گرم و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

«فریبا گودرزی» با اشاره به تازه‌ترین وضعیت جوی برای امروز (سه‌شنبه) و روزهای آتی اعلام کرد: امروز در نوار غربی کشور، دامنه‌های جنوبی البرز، قزوین، البرز، تهران، استان‌های ساحلی دریای خزر و خراسان شمالی بارش باران و برف را خواهیم داشت.

وی گفت: همچنین در برخی از مناطق استان‌هایی همچون اصفهان، سمنان و یزد بارش پراکنده را شاهد هستیم.

برای مشاهده بهترین شرکت سرمایه گذاری در بورس روی لینک کلیک کنید.↪️

گودرزی با اشاره به اینکه بارش‌ها امروز در گیلان، مازندران، اردبیل، زنجان و ارتفاعات البرز مرکزی شدیدتر خواهد بود، عنوان کرد: روز چهارشنبه اما در شمال غرب، ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی، سواحل دریای خزر و خراسان شمالی بارش پراکنده را شاهد هستیم که بارش‌ها همچنان تا اوایل هفته آتی ادامه دارد.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: از روز پنجشنبه تا روز شنبه برای نیمه جنوبی کشور وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک را پیش بینی می‌کنیم.

برای اطلاع از سیگنال خرید سهام امروز روی لینک کلیک کنید.↪️

وی همچنین با توجه به شرایط جوی مناطق شمالی کشور به مسافران نوروزی توصیه کرد: به مسافران نوروزی توصیه می‌کنیم کسانی که شمال غرب و سواحل شمالی و خراسان شمالی و رضوی را به عنوان مقصد انتخاب کرده‌اند، حتماً لباس گرم و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند؛ چرا که همچنان سرمای هوا را در آن مناطق خواهیم داشت.

برای اطلاع مجامع بورس این هفته روی لینک کلیک کنید.↪️

گودرزی از بارندگی و لغزندگی جادها در مناطق مذکور خبر داد و گفت: آسمان تهران امروز به تدریج ابری خواهد شد و رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید و بارش تگرگ را خواهد داشت. همچنین، امروز بیشینه دما در پایتخت به ۲۰ درجه بالای صفر می‌رسد.

برای گرفتن سیگنال لحظه ای روی لینک کلیک کنید.↪️

منبع خبر: ایرنا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24