Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

۹۷ درصد این قراردادها به صراحت پرداخت به یورو یا دلار را قید کرده اند کمیسیون اتحادیه اروپا اعلام کرد که شرکت‌ های اروپایی باید از عملی شدن تقاضای روسیه در زمینه پرداخت هزینه های گاز صادراتی به روبل خودداری کنند...

اتحادیه اروپا: شرکت‌ های اروپایی از پرداخت هزینه گاز روسیه به روبل خودداری کنند

بورس24 : کمیسیون اتحادیه اروپا اعلام کرد که شرکت‌ها اروپایی باید از عملی شدن تقاضای روسیه در زمینه پرداخت هزینه های گاز صادراتی به روبل خودداری کنند.

به گفته کمیسیون اتحادیه اروپا، شرکت‌های اروپایی که در قراردادهای تامین گاز آنها با روسیه، پرداخت به یورو یا دلار تعیین شده است، نباید به تقاضای روسیه برای پرداخت به روبل پاسخ مثبت دهند.

برای گرفتن سیگنال خرید سهام بلند مدت روی لینک کلیک کنید.↪️

سخنگوی کمیسیون اتحادیه اروپا در ادامه افزود: قراردادهای توافق شده باید رعایت شود، ۹۷ درصد از قراردادها به صراحت پرداخت به یورو یا دلار را قید کرده اند، شرکت هایی که چنین قراردادهایی دارند نباید به خواسته های روسیه تن دهند.

پوتین روز ۲۳ مارس (۳ فروردین) اعلام کرد که کشورهای تحریم کننده روسیه باید بهای گاز را به روبل بپردازند و به دولت، بانک مرکزی و شرکت گازپروم این کشور یک هفته مهلت داد تا قراردادهای فروش گاز را به روبل تبدیل کنند.

برای اطلاع از مجامع جدید بورس روی لینک کلیک کنید.↪️

این اقدام روسیه، واکنش گروه هفت را به دنبال داشت و آن‌ها اعلام کردند که بهای گاز خریداری شده از روسیه را به روبل پرداخت نمی‌کنند. اگرچه آلمان یکی از بزرگترین مشتریان گاز روسیه خواستار شفاف‌سازی نحوه انجام نقل و انتقالات مالی به روبل شده است.

پوتین دستوری را امضا کرده است که براساس آن، کشورهای غیردوست باید حسابی را در بانک‌های روسیه افتتاح کنند و از امروز جمعه اول آوریل، پرداخت‌ها باید از طریق این حساب‌ها و به روبل انجام شود.

برای مشاهده اخبار لحظه ای بازار امروز روی لینک کلیک کنید.↪️

منبع خبر: ایرنا به نقل از الجزیره

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24