Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

در مقطع فعلی با توجه به روند عرضه و تقاضای روز چهارشنبه و مجموع عوامل به نظر می‌رسد که در روزهای آتی تعادل اصل جدانشدنی در کلیت بورس باشد و شاهد حضور همزمان هر دوسمت عرضه و تقاضا باشیم و به نوعی باید دید که در جدال میان خریداران و فروشندگان کدام یک می‌توانند مسیر جریان معاملات را تعیین کنند. با این حال ممکن است برخی صنایع کوچک پرتقاضاتر دنبال شوند...

پیش بینی بورس شنبه 20 فروردین 1401 / ما را از عرضه باکی نیست!

بورس24 : بازار سهام معاملات چهارشنبه را در حالی متعادل آغاز کرد که باز هم اقبال خریداران به کوچک ترهای بازار بیشتر بود.

شرایط به گونه‌ای پیش رفت که رفته رفته غالب نمادهای بزرگ بازار سرخپوش شده و در پی آن شاخص کل حدود 0.5 درصد افت کرد. اما شاخص هم وزن در نهایت با بازدهی 0.4 درصدی روبرو شد.

بنابراین در شرایطی که بسیاری به دنبال دلایل حضور اخیر عرضه‌ها هستند، اما شاید بتوان مهمترین عامل افت قیمت‌ به ویژه در بزرگان را در شناسایی سود از سوی نوسان گیران جستجو کرد.

برای دیدن نبض بازار بورس ایران روی لینک کلیک کنید.↪️

با این که به اعتقاد کارشناسان بسیاری، چشم‌انداز بازارهای جهانی در دوران پسا کرونا مثبت است، اما فعلاً با انتشار اخباری از طرح آژانس بین المللی انرژی مبنی بر آزادسازی بخشی از ذخایر نفتی کشورها قیمت نفت در اواخر هفته افت کرد.

کامودیتی‌ها نیز در واکنش به احتمال آتش بس میان روسیه و اوکراین نوسانات منفی داشتند. این نوسانات منفی می‌تواند عرضه‌ها را در برخی نمادهای مرتبط فعال تر کند.

با این حال به رغم ابهاماتی چون سرانجام برجام، عوامل بنیادی مثبت از جمله وضعیت کنونی متغیرهای اثرگذار بر سودسازی شرکت‌ها، تخمین‌ها از گزارشات 12 ماهه رضایت‌بخشی که به مرور بر روی کدال می‌‌آیند و البته نزدیکی به فصل مجامع گواه آنند که با این که قطعیتی در بازارهای مالی وجود ندارد، اما احتمال رشد قیمت سهام دست کم در نیمه اول سال بیشتر از احتمال افت مداوم قیمت است و به نوعی شاید اصلاح ‌های این چنینی بازار، فرصت مناسبی برای چینش مجدد پرتفوی سهامداران باشد.

برای اطلاع از بورس امروز روی لینک کلیک کنید↪️

اما در مقطع فعلی با توجه به روند عرضه و  تقاضای روز چهارشنبه و مجموع عوامل به نظر می‌رسد که در روزهای آتی تعادل اصل جدانشدنی در کلیت بورس باشد و شاهد حضور همزمان هر دوسمت عرضه و تقاضا باشیم و به نوعی باید دید که در جدال میان خریداران و فروشندگان کدام یک می‌توانند مسیر جریان معاملات را تعیین کنند. با این حال ممکن است برخی صنایع کوچک پرتقاضاتر دنبال شوند.

برای گرفتن سهام پیشنهادی خود روی لینک کلیک کنید.↪️

مشاهده مطالب کامل چشم انداز بازار فردا

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24