Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

روند عرضه و تقاضا و وضعیت کلی معاملات در هفته گذشته حاکی از آن است که به طور طبیعی توجه بازار در هفته پیش رو به سمت اخبار و گزارشات کدال جلب خواهدشد و احتمالاً در هفته معاملاتی پیش رو شاهد چرخش نقدینگی در بین صنایع پرپتانسیل و روند متعادل و رو به بالا خواهیم‌بود...

پیش بینی بورس در روز 4 اردیبهشت 1401 / پول در بازار دست به دست می شود...

بورس24 : بازار سهام معاملات چهارشنبه را متعادل و با جدال هر دو سمت عرضه و تقاضا آغاز کرد.

اما عقب‌نشینی خریداران سبب شد تا شاخص کل بورس تهران با افت اندک ۸۰۸ واحدی معاملات را به پایان برده و در ارتفاع یک میلیون و ۵۱۲ هزار واحدی بایستد.

با این حال تداوم رشد شاخص هم‌وزن از نشانه‌های مثبت وضعیت کنونی بورس است که نشان می‌دهد نگرانی خاصی بابت افت اندک شاخص کل احساس نمی‌شود ، به طوری که خریداران این روزها با وجود تمامی ابهامات ، انگیزه‌های زیادی برای جلوگیری از افت قابل توجه اغلب نمادها دارند.

از این هفته گزارش های عملکرد شرکت‌ها بر روی کدال می‌آید و توجه سهامداران بیش از پیش به انتخاب نمادهای بنیادی جلب خواهد شد.

علاوه بر این به اعتقاد اغلب کارشناسان بعید است که در مقطع فعلی شاهد افت محسوس در نرخ جهانی کامودیتی‌ها باشیم. مساله‌ای که ریسک خرید نمادهای مرتبط را به واسطه افزایش احتمالی سودآوریشان بسیار کاهش می‌دهد.

از سویی روز چهارشنبه خبری مبنی بر حذف عوارض صادراتی برخی محصولات فولادی منتشر شد که می‌تواند در روند معاملاتی نمادهای مرتبط اثر بگذارد. هرچند هنوز نگرانی از قطعی احتمالی برق برخی فلزی‌ها سهامداران را نگران کرده‌است.

اما اخبار منتشره در خصوص روند اجرایی‌سازی واگذاری بلوک سهام خودروسازی‌های بزرگ نشان از عزم جزم اجرای این تصمیم دارد. از این رو با توجه به این که به طور معمول وقتی نمادهای خودروسازی پرتقاضا می‌شوند سایر صنایع هم با اقبال خوبی روبرو می‌شوند، می‌‌توان به حرکت رو به جلوی بازار در خلال روزهای آتی امیدوارتر بود.

به هرجهت روند عرضه و تقاضا و وضعیت کلی معاملات در هفته گذشته حاکی از آن است که به طور طبیعی توجه بازار در هفته پیش رو به سمت اخبار و گزارشات کدال جلب خواهدشد و احتمالاً در هفته معاملاتی پیش رو شاهد چرخش نقدینگی در بین صنایع پرپتانسیل و روند متعادل و رو به بالا خواهیم‌ بود.

مشاهده گزارش کامل چشم انداز بورس فردا

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24