Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

عرضه اولیه سهام شرکت آسیاتک امروز انجام شد. در این عرضه اولیه به هر کد معاملاتی 196 سهم تعلق گرفت و  بیش از 1 میلیون و 580 هزارو 132 کد معاملاتی  شرکت کردند.

مدیرعامل آسیاتک: عرضه اولیه سهام ما با قیمت سال 1400 انجام شد

بورس24 : عرضه اولیه سهام شرکت آسیاتک امروز انجام شد. در این عرضه اولیه به هر کد معاملاتی 196 سهم تعلق گرفت و  بیش از 1 میلیون و 580 هزارو 132 کد معاملاتی  شرکت کردند.

محمد علی یوسفی زاده در حاشیه جلسه عرضه  سهام آسیا تک  در خصوص این عرضه به خبرنگار بورس24 گفت: در حال حاضر بر اساس مصوبه ابلاغ شده به شرکت پانزده درصد عرضه عمومی اتفاق افتاده است و  سه درصد به بازارگردان داده شده است.

وی افزود: ۳ درصد از ۱۵ درصد درآمد اولیه هم برای حمایت های لازم  از سهم و مراقبت هایی که بازارگردان باید از سهم داشته باشد به بازارگردان داده شده است.

به گفته وی، طی سه ماه آینده ۱۰ درصد شناوری را افزایش خواهیم داد و مجموعا تعهد داده ایم که به ۲۵ درصد برسد.

یوسفی زاده در پاسخ به این سوال که عرضه این ۱۰ درصد در بازار چگونه خواهد بود؟ گفت: با هماهنگی در اختیار شرکت بورس قرار داده شده است و از طریق بازار گردان و با توجه به شرایط بازار عرضه اتفاق خواهد افتاد.

 وی در خصوص افزایش نرخ شرکت که در ارزشگذاری هم لحاظ نشده گفت: ارزش گذاری ما در اواخر سال ۱۴۰۰ اتفاق افتاده و تغییر قیمت در تاریخ ۱۴۰۱ بوده است. با توجه به اینکه ما نمی‌خواستیم زمان را از دست بدهیم با صورت مالی و ارزش گذاری سال ۱۳۹۹ و مدل تعرفه سال ۱۴۰۰، این شرکت ارزش گذاری شده است.

وی افزود: این نویدی است برای کسانی که سهم آسیا تک را خریداری می‌کنند که با قیمت پایین تر و ارزنده تری سرمایه گذاری می کنند.

یوسفی زاده ادامه داد:در مورد میزان افزایش نرخ،  شاید بهتر باشد پس‌از  این تغییرات  و جلسات متعدد با رگولاتور سازمان تنظیم مقررات  در اعلامیه‌ای بعدی اطلاع رسانی کنیم.

مدیر عامل آسیا تک گفت:  زنجیره تامین خود را نسبت به تغییر هزینه هایمان مانند حقوق و دستمزد، با هزینه های ارزی و ریالی محاسبه می شود و  کمیسیون تنظیم مقررات بررسی میکند.  صنعت  آی تی  از صنعت هایی است که تعرفه های آن با توجه به رشد  تعداد مشترکین و مصرف می‌تواند کاهشی هم باشد اما این کاهش دلیل بر کاهش سود شرکت نیست. چون صنعتی است که جنس مصرف آن بالا می‌رود.

وی در خصوص افزایش سرمایه شرکت گفت: در صورت وقوع و انجام افزایش سرمایه حتما از طریق سامانه کدال اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24