Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

دکتر معروفخانی با اشاره به تاثیر عرضه محصولات فولادی در بورس کالا  گفت: توسعه بازار محصولات فولادی و حضور بیشتر فعالان بخش فولاد در بورس کالا به...

مدیر عامل فولاد هرمزگان: عرضه محصولات در بورس کالا افزایش شفافیت را به دنبال دارد

بورس24 : دکتر عطاالله معروفخانی مدیر عامل شرکت فولاد هرمزگان در حاشیه مراسم تجلیل از برترین های بورس در گفت و گو با خبرنگارن با اشاره به فواید عرضه محولات و کشف قیمت در بورس کالا گفت: بورس کالا نهادی رسمی و ساختار یافته ای است که به منظور ساماندهی و ارتقای تجارت کالایی و تخصیص بهینه منابع و سرمایه‌ ها در اقتصاد، کارکردهایی را مورد هدف قرار می‌ دهد و مجموعه کارکردها و خدمات بورس کالای ایران، ایجاد ابزاری برای پوشش ریسک، ایجاد قیمت مبنا ، نظارت بر تحویل کالا، سرمایه‌ گذاری، تسهیل تأمین مالی، توسعه و تنظیم بازار است.

مدیر عامل شرکت  فولاد هرمزگان خاطر نشان کرد‌: فولاد هرمزگان  همواره خود را متعهد دانسته است محصول اسلب  تولیدی خود را در راستای اجرای ابلاغیه های وزارت محترم صمت در بورس کالا ی ایران به بهترین شکل ممکن عرضه نموده و صنایع نورد کار کشور را به عنوان شرکای تجاری و ذینفعان مهم خود به شمار آورد و از مسیر شفاف سازی مکانیزم عرضه وتقاضا در بورس کالا  ایجاد ارزش آفرینی برای مشتریان خود داشته باشد. 

وی یکی از کارکرد های مهم  بورس را کشف قیمت عنوان‌کرد و تصریح کرد : کشف قیمت  فرآیندی است  که از طریق آن قیمت‌های صحیح و عادلانه کالاها از برآیند عرضه و تقاضا تعیین می‌شود و یکی دیگر از رسالت‌های مهم بورس کالای ایران به شمار می‌رود و‌ قطعا کالایی که در بورس پذیرفته می‌شود، در یک بازار رقابتی با حجم قابل قبولی از عرضه و تقاضا، کشف قیمت می‌شود و توان برنامه‌ریزی  فعالان اقتصادی را افزایش خواهد داد.

دکتر معروفخانی با اشاره به تاثیر عرضه محصولات فولادی در بورس کالا  گفت : توسعه بازار محصولات فولادی و حضور بیشتر فعالان بخش فولاد در بورس کالا به کشف نرخ منصفانه‌ تر، افزایش شفافیت، ایجاد بازار منسجم و مرجع قیمت‌گذاری، تضمین تعهدات طرفین و بهره‌مندی از ابزارهای تأمین مالی و پوشش ریسک خواهد شد. از این رو کمک به توسعه بازار محصولات زنجیره فولاد از طریق بورس کالا موجب خواهد شد تا ارزش افزوده و بهره‌وری این بخش افزایش یابد، تخصیص منابع در این بخش اصلاح شود و عدم توازن ظرفیت‌ها در بخش‌ های مختلف زنجیره فولاد مرتفع گردد. 

برای اطلاع از خبر های بورس امروز روی لینک کلیک کنید.↪️

برای مشاهده علت افت بازار بورس  روی لینک کلیک کنید .↪️

برای مشاهده آینده بورس ایران روی لینک کلیک کنید.↪️

منبع خبر: روابط عمومی فولاد هرمزگان

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24