Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

با توجه به کاهش میزان خروج نقدینگی حقیقی و برتری تعداد صفوف خرید نسبت به صفوف فروش تا انتهای بازار و از آنجا که در انتهای معاملات قیمت آخرین معامله برخی نمادها به مدار مثبت کشیده شد، انتظار می‌رود که فردا جریان معاملاتی متعادل و مساعدتری را شاهد باشیم. در غیر این صورت و در صورت از دست رفتن حمایت معتبر 1.540 میلیون واحد ممکن است اصلاح شاخص بیشتر طول بکشد...

پیش بینی وضعیت بورس در چهارم خرداد 1401

بورس24 : بر خلاف روز معاملاتی گذشته امروز شاهد جریان معاملاتی متعادلتر و بهتر نسبت به دیروز بودیم.

در شرایطی که فشار فروش خاصی در بازار مشاهده نمی‌شد، اغلب نمادهای بزرگ و شاخص بازار در نزدیکی صفر تابلو نوسان کردند. با تداوم این شرایط در نهایت شاخص کل با ثبت افت بیش از 1500 واحدی یک گام دیگر به عقب نشست و شاخص هم وزن به رغم تحرکات مثبت در صنایعی چون عرضه برق، سیمان، انبوه‌سازی و بیمه با ثبت عقب نشینی بیش از 1540 واحد عملکرد ضعیف‌تری نسبت به شاخص کل داشت.

حقیقی‌ها 493 میلیارد تومان از بازار خارج کردند و ارزش معاملات خرد نیز به 5.2 هزار میلیارد تومان رسید. البته 165 میلیارد تومان پول حقیقی به صندوق‌های با درآمد ثابت وارد شد که با این که نکته مثبتی برای ادامه روند صعودی بازار قلمداد نمی‌شود اما مقدار آن نسبت به دیروز کاهش داشت.

جریان معاملات امروز در شرایطی که بسیاری از افت بیشتر قیمت سهام به خصوص در برخی صنایع همچون خودرویی‌ها تحت تاثیر اخبار قیمت‌گذاری بلوک خودروسازان نگران بودند، به گونه‌ای محتاطانه پیش رفت که گویا فروشندگان نیز فعلا دست نگاه داشته و خریداران نیز با کنترل سمت عرضه، سعی بر جلوگیری از افت بیشتر قیمت سهام داشتند.

به هر حال ارزش معاملات خرد نیز افت داشته و با توجه به شیب نمودار شاخص در ساعت انتهایی احتمالاً شاخص فردا کار خود را در مدار منفی آغاز خواهد کرد.

اما با توجه به کاهش میزان خروج نقدینگی حقیقی و برتری تعداد صفوف خرید نسبت به صفوف فروش تا انتهای بازار و از آنجا که در انتهای معاملات قیمت آخرین معامله برخی نمادها به مدار مثبت کشیده شد، انتظار می‌رود که فردا جریان معاملاتی متعادل و مساعدتری را شاهد باشیم. در غیر این صورت و در صورت از دست رفتن حمایت معتبر 1.540 میلیون واحد ممکن است اصلاح شاخص بیشتر طول بکشد.

مشاهده چشم انداز بورس فردا

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

این مطلب 1 نظر دارد.

  • احمد مخلصی
    احمد مخلصی

    گروه پالایشی از جمله درمورد شپنا احتمالا تا قیمت ۶۰۰۰ریال کف حمایتی امکان اصلاح وجود داشته وسپس روند صعودی خودش را آغاز خواهد کرد

    1 سال پیش

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24