Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

قانعی: پترول دو پارک جدید پایین دستی احداث خواهد کرد اشرف‌زاده: تسویه بدهی بزرگ ارزی پترول، دستاوردی بزرگ بود

مدیرعامل جدید پترول معارفه شد

بورس24 : مراسم تکریم رسول اشرف زاده و معارفه رشید قانعی به عنوان مدیرعامل جدید پترول، برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مدیر برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، با اشاره به تلاش‌های مهندس اشرف زاده در توسعه پترول گفت: ایشان از سرمایه‌های مدیریتی گروه هستند که نقش مهمی در جایگاه امروز پترول داشتند و تخصص، حرفه‌ای بودن و اخلاق مداری ایشان در دوران گذار مدیریتی و انتقال تجارب  مشهود است.

مهرداد عظیمی تصریح کرد: مستندنگاری تجارب مدیریتی گرانقدر مدیرانی چون مهندس اشرف زاده از وظایف ما در روابط عمومی است و این کار را انجام خواهیم داد و انشالله از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های ایشان در ادامه مسیر پرشتاب گروه استفاده خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به بیانیه گام‌دوم انقلاب و تاکیدات مکرر  رهبر فرزانه انقلاب بر میدان دادن به جوانان، اظهار داشت: دکتر قانعی از جوانان نخبه و کارآمد و دارای تجربه، برنامه و انرژی است و یکی از سرمایه‌های این مجموعه خواهد بود و امیدواریم پترول از سرمایه و خدمات ایشان بهره‌مند شده و در بهترین مسیر مدیریت شود.

رسول اشرف زاده مدیرعامل پیشین این مجموعه نیز در این مراسم به عمده دستاوردهای مالی پترول در این چهار سال اشاره کرد و گفت: اولین کار بزرگی که در این مجموعه صورت گرفت تسویه کردن بزرگترین بدهی ارزی پترول بود.

وی افزود: از دیگر دستاوردهای مجموعه در بازار سرمایه قرارگرفتن پترول در تابلوی اول بورس و ۱۱۰ میلیون یورو فایننس بوده است.

اشرف زاده اضافه کرد: طی این چندسال، ۶ طرح جدید تعریف کردیم که برای بار اول در کشور راه اندازی می‌شد و تمام این طرح‌ها با نگاه تکمیل زنجیره ارزش و در مناطق کمتر توسعه یافته بوده و هم اکنون ۴ طرح از این ۶ طرح در حال اجرا است.

مدیرعامل سابق پترول ادامه داد: پنج پارک پایین دستی در ارومیه،  بروجن و لردگان تعریف کردیم که با اتمام این پروژه‌ها ۲۶۲ واحد صنعتی احداث و ۱۴۹ محصول تولید و همچنین در زمینه اشتغال ۱۵,۱۰۰ شغل مستقیم و ۳۱,۰۰۰ شغل غیر مستقیم ایجاد شده است.

وی در انتها اشاره کرد: امیدواریم پترول مسیر خود را در جهت رشد و توسعه روزافزون صنعت پتروشیمی ادامه داده و ۶ طرح خود را به موقع افتتاح کرده و دستاورد خوبی برای کشور به همراه بیاورد.

رشید قانعی مدیرعامل جدید پترول نیز ضمن تشکر از زحمات اشرف زاده ، بیان کرد: برنامه کلی پترول برای سهامداران ادامه تکمیل زنجیره ارزش چه در حوزه میان‌دستی و چه در حوزه پایین دستی و توسعه پارک‌های پتروشیمی خواهد بود.

وی ادامه داد: در چندماه اخیر مطالعات خوبی در این حوزه انجام شده و امیدواریم بتوانیم این مسیر را در مجموعه پترول ادامه داده و مانع خام فروشی شویم.

قانعی اظهار کرد: به نوعی همین زنجیره پتروشیمی فعلی ما در قیاس با جهان ارزش افزوده پایین‌تری دارد و تکمیل این زنجیره ارزش باعث سودآوری چندبرابری پترول خواهد شد و این سودآوری انتفاعش برای سهامداران خواهد بود.

 وی در انتها یادآور شد : از طرح های آتی پترول احداث دو پارک جدید خواهد بود که یکی از این پارک ها در عسلویه است که طراحی اولیه آن انجام گرفته و در نهایت از ظرفیت و سرمایه‌های مردمی استفاده شده و افزایش سودآوری را به همراه خواهد داشت.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس هم در این مراسم، با گرامیداشت یاد امام راحل، این گردش مدیریتی را یک وظیفه خواند و گفت: اینکه مدیریت پترول در ادامه مسیر به جوانی تحصیل‌کرده در بهترین دانشگاه‌های کشور و یکی از صاحبنظران پایین دست و تکمیل زنجیره ارزش سپرده می‌شود، نشان از آینده روشن این مجموعه است و با توجه به اینکه تمرکز هلدینگ در میان‌دستی، پایین دستی و تکمیل زنجیره ارزش است نقش پترول در مسیر تعریف شده بسیار مهم است.

حسن نشان زاده مقدم همچنین به سوابق مدیریتی مهندس اشرف زاده اشاره کرد و خاطر نشان کرد: جایگاه امروز پترول نتیجه تفکر سیستمی ایشان است و راه‌اندازی پتروشیمی ایلام و لردگان نشان از توانمندی‌های ایشان است و یقیقنا از تجارب ایشان در حوزه اجرا و برنامه‌ریزی استفاده خواهد شد.

منبع خبر: روابط عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24