Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

وزیر خارجه در اولین اظهارات خود پس از پاسخ شب گذشته ایران به آمریکا درباره احیای برجام، تأکید کرد که ایران در فرآیند تهیه پاسخ، تسریع و تسهیل جمع‌بندی مذاکرات را مد نظر قرار داشته است...

اظهارات امیرعبداللهیان پس از پاسخ برجامی به آمریکا

بورس24 : وزیر خارجه در اولین اظهارات خود پس از پاسخ شب گذشته ایران به آمریکا درباره احیای برجام، تأکید کرد که ایران در فرآیند تهیه پاسخ، تسریع و تسهیل جمع‌بندی مذاکرات را مد نظر قرار داشته است.

حسین امیرعبداللهیان و بدر البوسعیدی وزیر امور خارجه سلطنت عمان امروز در یک گفتگوی تلفنی در خصوص موضوعات مورد علاقه دو کشور در حوزه‌های مختلف و مذاکره برای لغو تحریم‌ها به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

وزیر امور خارجه ایران ضمن تشکر از عمان، در این ارتباط تلفنی آخرین تحولات مربوط به گفتگو برای لغو تحریم‌ها و پاسخ شب گذشته ارسال شده از سوی کشورمان برای هماهنگ کننده اروپایی را به اطلاع بدر البوسعیدی وزیر امور خارجه سلطنت عمان رساند.

امیرعبداللهیان در این گفتگوی تلفنی اراده جمهوری اسلامی ایران بر حصول توافقی خوب، پایدار و قوی را مورد تاکید قرار داد.

وی افزود: در فرآیند تهیه پاسخ جمهوری اسلامی ایران، تسریع و تسهیل جمع‌بندی مذاکرات مد نظر قرار داشته است.

وزیر خارجه عمان نیز در این گفتگو ضمن تشکر از رویکرد فعال و سازنده جمهوری اسلامی ایران، ابراز امیدواری کرد با همکاری همه طرف‌ها، مذاکرات وین به نتایج مورد انتظار نائل شود.

گفتنی است ایران بامداد جمعه اعلام کرد که به بررسی پاسخ هفته گذشته طرف آمریکایی درباره بندهای احیای برجام پایان داد و دیدگاه‌های خود را به صورت مکتوب به هماهنگ‌کننده گفت وگوها تحویل داده است. اگرچه ایران تأکید دارد در این پاسخ برای موضوعات باقی‌مانده راه‌حل‌های عملیاتی ارائه داده، اما طرف آمریکایی پاسخ ایران را «غیر سازنده» توصیف کرده است. 

منبع خبر: شفقنا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24