Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مدیرعامل پترول   گفت: پتروآرمند لردگان  واحد کریستال ملامین خیلی خوب و لایسنس بسیار خوبی دارد. ما در ارومیه از هر ۳ واحد ۱ واحد کریستال ملامین تولید می‌کنیم، در پتروشیمی خراسان از هر ۲.۵ واحد ۱ واحد تولید می‌کنیم، که   این موضوع بهره‌وری  بالایی برای مجموعه خواهد داشت.

موانع طرح های توسعه «پترول» برطرف شد

بورس24 : رشید قانعی مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی فارس در خصوص رشد قیمت پترول طی روزهای اخیر به خبرنگار بورس  ۲۴ گفت: در یک ماه گذشته  حدود ۲۰ درصد افزایش قیمت داشته‌ایم، شاید سوال ایجاد شده باشد که این ناشی از چه اتفاقاتی بوده است. برخی موارد به دلیل تغییرات مدیریتی بوده که خوشبختانه رخ داده است. از جمله اینکه در بازرگانی کارهای خوبی انجام شده، به طور مثال تغییرات خوبی در بازار فروش  محصولات داشته ایم و این موضوع  منجر به افزایش درآمدهای شرکت شده است .

وی گفت: در طرح‌های توسعه‌ای مشکلات و موانع تولید را مرتفع کردیم و سهامداران هوشمندی که از این اخبار مطلع بودند از این اتفاقات اسقبال کردند و اتفاقات خوبی برای صندوق  رخ داده است.

قانعی افزود: مهم‌ترین مسئله خوراک ایلام است که خوشبختانه قراردادی با یک شرکت داخلی بسته‌ایم و با روش‌های مختلفی،  مشکلات خوراک را برطرف می‌کنیم. در همین ماه تقریبا ۳۰-۴۰ درصد مشکلات‌مان برطرف می‌شود و تا اوایل آذر ماه به ۱۰۰ درصد ظرفیت تولید می‌رسیم.

مدیرعامل "پترول"  گفت: پتروآرمند لردگان  واحد کریستال ملامین خیلی خوب و لایسنس بسیار خوبی دارد. ما در ارومیه از هر ۳ واحد ۱ واحد کریستال ملامین تولید می‌کنیم، در پتروشیمی خراسان از هر ۲.۵ واحد ۱ واحد تولید می‌کنیم، که   این موضوع بهره‌وری  بالایی برای مجموعه خواهد داشت. این واحدها تقریبا  ۴۵ درصد پیشرفت  فیزیکی دارد، امیدواریم با توکل بر خدا تا سال دیگر و با کمک پتروشیمی لردگان ان شاءالله بتوانیم به مدار برسانیم.

برای دیدن جدیدترین تحلیل های بورسی روی لینک کلیک کنید↪️

برای اطلاع از اخبار افت بورس روی لینک کلیک کنید ↪️

برای اطلاع از مجامع بورسی روی لینک کلیک کنید.↪️

وی گفت: در ۶ ماه دوم سال برنامه داریم که تا آنجایی که می‌توانیم، مشکلات خاصی  برای نگهداری محصول پیش نیاید و هم انبارهای‌مان ظرفیت داشته باشد تا آنجایی که بتوانیم محصولات را نگهداری کنیم  که با قیمت‌های بالاتر بفروشیم. در هفته گذشته حدود ۸۰ دلار  قیمت اوره در دنیا افزایش داشته است و ما به دنبال فرصت هستیم تا بتوانیم با قیمت‌های بالاتر محصولات‌مان را بفروشیم.

این مقام مسئول در پترول افزود: هلدینگ خلیج فارس خیلی کمک‌های خوبی به ما کرده است و تقریبا همه مدیران عامل بانک‌های خوب کشور در پترول حضور پیدا کرده‌اند و همکاری خیلی خوبی با آن‌ها در جریان است. خوشبختانه امروز ما هیچگونه مشکل تامین مالی برای طرح‌های فعلی‌مان نداریم.

قانعی در خصوص نماد شرکت‌های "ممسنی، کارزون و دهدشت"  گفت: در این خصوص  نظر جزئی نمی توانم بدهم، چراکه این ۳ نماد اختلاف حقوقی دارند که اختلاف حقوقی در دستگاه قضایی در حال بررسی است. طبیعتا مرجع نهایی تعیین کننده همه این سوالات هم دستگاه قضایی است. هر حرفی هم که عنوان شود ممکن است سوء برداشت از آن رخ بدهد، حال چه علیه ما و چه له ما باشد، لذا  هر تصمیمی که دستگاه قضایی بگیرد تابع هستیم و نظرات خود را اعلام کرده‌ایم. به سازمان بورس هم درخواست داده‌ایم که تا نهایی شدن رای دادگاه صبر کنند، ولی هر تصمیمی سازمان بورس و دستگاه قضایی بگیرد ما تابع هستیم.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24