Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مدیر عامل گروه مالی بانک مسکن: بخشی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن بر عهده ما است و گروه مجموعه بانک مسکن این کار را انجام می‌دهد و از ظرفیت‌های بازار سرمایه جهت تامین مالی پروژه‌های مسکن استفاده می‌کند.

در حاشیه کیش اینوکس 2022 مطرح شد؛ استفاده از ظرفیت های بازار سرمایه جهت تامین مالی پروژه مسکن ملی

بورس24 : سعید شیرزادی مدیر عامل گروه مالی بانک مسکن در حاشیه نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۲ در جمع خبرنگاران گفت: گروه مالی بانک مسکن زیرمجموعه بانک مسکن  و بانک مسکن سهامدار اصلی شرکت ما است.  شرکت‌های فعال شرکت تامین سرمایه بانک سرمایه، شرکت صرافی بانک مسکن است، شرکت کارگزاری بانک مسکن زیرمجموعه گروه مالی هستند، شرکت سرمایه‌گذاری  بانک مسکن  ۱۶-۱۷ شرکت ساختمانی استانی  در اختیار دارد .

وی گفت:  استراتژی و سیاست‌های کلی مجموعه گروه مالی مسکن توسعه و افزایش ظرفیت ساخت و ساز مسکن‌های سکونتی و نه اداری و تجاری و تاثیرگذاری در بازار ملک و مستقلات کشور است.

به گفته وی،  هدف ما درنهایت این است که بتوانیم هرآنچه که داریم، هم تامین مالی هم تامین ظرفیت، توسعه کسب‌وکار مسکن و ساختمان‌های مسکونی را افزایش دهیم. شعار دولت در بحث نهضت ملی مسکن ، وظایف ما را چند برابر کرده است و توانسته‌ایم که پروژه‌های خوبی را آغاز کنیم.

شیرزادی افزود:  بخشی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن بر عهده ما است و گروه مجموعه بانک مسکن این کار را انجام می‌دهد و از ظرفیت‌های بازار سرمایه جهت تامین مالی پروژه‌های مسکن استفاده می‌کند.

وی گفت: در این نمایشگاه هم در حوزه مسکن تفاهم‌نامه‌ هایی با تعاونی فرهنگیان،  سازمان منطقه آزاد کیش داشته ایم.

وی گفت: شرکت سرمایه‌گذاری زاینده رود  پروژه نهضت ملی مسکن دارد، شرکت سرمایه‌گذاری  مسکن شمال غرب هم  در بخشهایی پروژه نهضت  را  بر عهده دارد. شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران  هم در اندیشه همین وظیفه را بر عهده دارد.

وی گفت: درحال حاضر مجموعه در مسکن ۲۰ هزار واحد در دست   انجام دارد و  ۲ میلیون متر مربع پروژه اجرا می‌کند ، ولی ظرفیت بیشتری هم م داریم که انشاالله در حال بستن قرارداد هستیم.

وی در مورد نهضت ملی مسکن  گفت:  منتظر این هستیم،  زمین معرفی شود که ما شروع به کار کنیم.  اگر جایی را احساس کنیم که نیاز به خرید زمین و در اختیار گرفتن زمین است شروع می‌کنیم، زمان ساخت در مسکن زاینده رود ما ۲ ساله است.ما یک تفاهم‌نامه خوبی با مجموعه عمران مسکن بسته‌ایم که فکر می‌کنم که آن‌ها هم  زمین در اختیار مجموعه ما قرار می‌دهند که ما هم اگر پروژه آماده باشد، شروع به کار می‌کنیم.

شیرزادی گفت:  تقریبا تا کنون  ۵۰ هزار واحد توسط  شرکت سرمایه‌گذاری مسکن  ساخته شده که بدون داشتن ابزار مالی یعنی فقط با منابع خودش بوده است، حال  کاری که ما انجام می‌دهیم این است که تامین سرمایه و تامین مالی از طریق بازار سرمایه را به شرکت سرمایه‌گذاری مسکن  وصل کنیم که  امیدواریم  بتوانیم تا پایان سال هزار میلیارد تومان از بازار سرمایه کمک بگیریم که از محل  فروش متری مسکن یا مسکن سلف موازی یا سایر ابزارها باشد.

وی گفت: قرارداد همکاری با تامین سرمایه خلیج فارس و  تامین سرمایه بانک ملت بسته‌ایم. می‌خواهیم  کنسرسیومی تشکیل دهیم که همه افرادی که در حوزه مسکن فعالیت می‌کنند در کنار ما  باشند و انشاالله بتوانیم از این ظرفیت استفاده کنیم.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24