Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مجید شیریجیان معاون برنامه ریزی و تحول بانک ملی ایران گفت: مشتری مداری و محوریت آن باعث شده تا بانک ملی ایران، خدمات خود در بخش تامین مالی جمعی و سرمایه ای را توسعه داده و گروه مالی تشکیل دهد. یاد آور می شود؛ به همین منظور همایش و نمایشگاه یک روزه توسعه دانش بنیان ها از مسیر بازار سرمایه با همت فرابورس و حضور برخی وزراء، مدیران ارشد بازار سرمایه، شرکت های دانش بنیان، نظام پرداخت و تجارت الکترونیک، فناوران نوآور، اصحاب رسانه، صندوق های سرمایه گذاری و....مورخ سوم آذرماه ماه سالجاری در تهران برگزار خواهد شد. در این رویداد مقرر است؛ مسیر و چگونگی تامین مالی و عرضه شرکت های نو؛آور فناورانه، استارت آپ ها و دانش بنیان ها از سوی فعالان بازار سرمایه تشریح و قوانین با هم اندیشی به روز رسانی شود.

تامین مالی جمعی توسط بانک ملی

بورس24 : مجید شیریجیان معاون برنامه ریزی و تحول بانک ملی ایران گفت: مشتری مداری و محوریت آن باعث شده تا بانک ملی ایران، خدمات خود در بخش تامین مالی جمعی و سرمایه ای را توسعه داده و گروه مالی تشکیل دهد.

شیریجیان در حاشیه کیش اینوکس 2022 با اشاره به اجرای برنامه های این بانک در جهت تامین مالی به صورت جمعی و فردی و ایجاد گروه مالی به خبرنگار بورس24 گفت: گروه مالی در مرداد ماه سالجاری فعالیت خود را آغاز کرد  تا بتواند به عنوان یکی از حلقه های تکمیل کننده زنجیره خدمات مالی این بانک در جهت مشتری مداری ایفای نقش داشته باشد.

وی تاکید کرد: از ابتدای امسال موضوع تامین مالی  در اولویت و برنامه های این بانک قرار گرفته  به طوری که کارگزاری بانک ملی نیز به عنوان پشتیبان این گروه، بیشترین ارتباط و همکاری را دارد و درصدد بوده تا تامین مالی بخش تولید را از طریق بازار سرمایه انجام دهد.

این عضو هیات عامل بانک ملی با اشاره به برخی برنامه ها و خدمات این گروه مالی گفت: تامین منابع مالی طرح های بزرگ، ارائه خدمات سرمایه ای و بیمه ای، ورود به موضوعات صندوق های سرمایه گذاری و... بخشی از فعالیت های این گروه مالی به شمار می رود.

وی اعلام عملکرد آماری این گروه را به پایان سال موکول کرد و گفت: اما بر حسب میدانی، گروه مالی بانک ملی توانسته خدمات مطلوب را به شکل فوری به واحدهای تجاری و متقاضی ارائه دهد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24