Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس بیان داشت: در جهت تحقق برنامه توسعه جفرافیایی، طبق تصویب هیت مدیره در فاز دوم فعالیت خود رادر پنج شهر جدید بهشهر، نکا، زنجان، کاشان و سبزوار آغاز کرده است. شایان ذکر است شروع فعالیت این شرکت در شهرهای فوق الذکر در جهت اهداف بودجه شده می باشد و تغییری در بودجه اعلام شده ایجاد نخواهد شد...

«تپسی» به 5 شهر جدید وارد شد

بورس24 : شرکت  پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس بیان داشت  در جهت تحقق برنامه توسعه جفرافیایی، طبق تصویب هیت مدیره در فاز دوم فعالیت خود رادر پنج شهر جدید بهشهر، نکا، زنجان،کاشان و سبزوار آغاز کرده است. 

شایان ذکر است، شروع فعالیت این شرکت در شهرهای فوق الذکر در جهت اهداف بودجه شده می باشد و تغییری در بودجه اعلام شده ایجاد نخواهد شد.  

تپسی در مسیر توسعه جغرافیایی خود شهرهای سبزوار، کاشان، زنجان، بهشهر و نکا را به حوزه سرویس‌ دهی خودافزود. 

تپسی در فاز اول برنامه توسعه‌ جغرافیایی، یازده شهر کرمانشاه، قزوین، اراک، گرگان، نیشابور، اردبیل، همدان، بجنورد، آمل، محمودآباد و نور را به حوزه خدمت‌رسانی‌اش افزوده و به تازگی از اضافه شدن پنج شهر جدید دیگر به شهرهای تحت خدمات این تاکسی اینترنتی، خبر داده است.

حضور این شرکت در پنج شهر جدید سبزوار، کاشان، زنجان، بهشهر و نکا از فاز عملیاتی گذشته، ثبت نام راننده‌ها و مسافرها انجام شده‌ و در حال حاضر، سرویس‌ دهی در این شهرها آغاز شده است.

تحقق برنامه توسعه جغرافیایی تپسی؛ رشد دو برابری شهرهای تحت خدمات این تاکسی اینترنتی

تپسی در برنامه توسعه‌ ای خود اعلام کرده بود که قصد دارد تا پایان امسال 20 شهر را به گستره‌ی خدمت‌ رسانی خود اضافه کند. که تا امروز 18 شهر آن عملیاتی شده است و هم‌ اکنون تپسی در 34 شهر ایران فعال است. در حال حاضر تعداد شهرهایی که این تاکسی اینترنتی فعالیت دارد به بیش از دو برابر نسبت به سال گذشته رسیده است.

تپسی اولین استارتاپ ایرانی است که موفق شد سهام خود را در بازار سرمایه عرضه کند. عرضه سهام تپسی در دو مرحله صورت گرفت؛  24 خرداد امسال اولین مرحله عرضه اولیه سهام تپسی صورت گرفت و مرحله دوم عرضه سهام تپسی 18 مهر ماه آغاز و در کمتر از 8 دقیقه، 260 میلیون سهم این شرکت به فروش رفت.

این عرضه به صورت پذیره‌ نویسی انجام شد و توانست یکی از سریع‌ ترین پذیره‌ نویسی‌ های فرابورس لقب گیرد.تپ

منبع خبر: روابط عمومی تپسی

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24