Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

معاون اداری اعتبارات بانک مرکزی گفت: از فردا ۱۷ آبان انتشار اوراق خرید سکه آغاز و هر فرد دارای کد بورسی می‌ تواند، نسبت به خرید آن اقدام کند... 

افراد دارای کد بورسی می‌ توانند نسبت به خرید اوراق سکه اقدام کنند

بورس24معاون اداری اعتبارات بانک مرکزی گفت: از فردا ۱۷ آبان انتشار اوراق خرید سکه آغاز و هر فرد دارای کد بورسی می‌ تواند نسبت به خرید آن اقدام کند. 

معاون اداری اعتبارات بانک مرکزی گفت: از فردا ۱۷ آبان انتشار اوراق خرید سکه آغاز و هر فرد دارای کد بورسی می‌تواند نسبت به خرید آن اقدام کند. 

عمرانی گفت: یکی از اهداف انتشار اوراق سکه، تنوع بخشی به سبد سرمایه گذاری است و اشخاص حقیقی و صندوق های طلا می توانند نسبت به خرید اقدام کنند. هر شخص حقیقی نسبت به خرید ۱۰۰ سکه و صندوق های طلا بدون محدودیت می توانند اقدام به خرید کنند.

به گفته معاون اداری اعتبارات بانک مرکزی، بازار بورس شفاف است و هر شخصی که دارای کد بورسی باشد نسبت به خرید می‌تواند اقدام کند و محدودیتی برای اشخاص حقیقی لحاظ نکردیم.

او می گوید: به جهت لزوم نگهداری سکه و حسابداری آن در بورس کالا، اوراق طبق ضوابط بورس منتشر می شود و هر اوراق دارای سر رسید مشخص است. 

عمرانی گفت: روز انتشار این اوراق فردا است و تا ۶ ماه ادامه دارد و زمان سر رسید آن ۱۷ اردیبهشت سال بعد است و خریداران از طریق دو روش که یکی نگهداری تا زمان سر رسید و دیگری انجام معاملات ثانویه اوراق به قیمت بازار است، می توانند نسبت به فروش اقدام کنند.

منبع خبر: باشگاه خبرنگاران

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24