Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

وحیدزاده گفت: سال هاست در موضوع افزایش نرخ، برخی سازمان ها و اشخاص دخالت داشته و رویکرد سلیقه ای در این موضوع دیده می شد.  اما با ارائه پیشنهاداتی، افزایش قیمت محصولات تراکتورسازی ایران در سال جدید بر اساس نیاز مصرف کننده و منافع تولید کننده اعمال می شود.

افزایش نرخ «تایرا» به زودی ابلاغ می شود

بورس24 : وحیدزاده گفت: سال هاست در موضوع افزایش نرخ، برخی سازمان ها و اشخاص دخالت داشته و رویکرد سلیقه ای در این موضوع دیده می شد. اما با ارائه پیشنهاداتی، افزایش قیمت محصولات تراکتورسازی ایران در سال جدید بر اساس نیاز مصرف کننده و منافع تولید کننده اعمال می شود.

مصطفی وحید زاده مدیرعامل تراکتورسازی ایران با اشاره به مدیریت هزینه ها به ویژه افزایش 27 درصدی دستمزد و تاثیر آن بر نرخ محصولات تایرا به بورس24 اظهار داشت: مقرر بود قیمت ها معادل 20 درصد افزایش یابد که در این زمینه پیشنهاداتی را ارائه کرده تا منافع مصرف کنندگان که عمدتا کشاورزان هستند و از سویی دیگر تولیدکنندگان که از بخش خصوصی به شمار می روند، لحاظ  شود. بنابراین نرخ های جدید در صورت عدم اشکال، به زودی ابلاغ و اعمال خواهد شد.

وی با تاکید بر وابستگی و ارتباط این صنعت با صنایعی همچون پتروشیمی، تایرسازی و... افزود: اگر تولید کنندگان تراکتور در ایران به دنبال مال اندوزی و سود یکطرفه باشند، تولید و فروش این محصول به نابودی مصرف کننده (کشاورزان) منجر خواهد شد.

وحیدزاده یادآور شد: تراکتورسازی ایران هم اکنون به آن میزان از بالندگی رسیده است که خود با تاکید بر قانون، تعیین کننده نرخ ها باشد و از بروز و اعمال تصمیمات سلیقه ای جلوگیری کند.

مدیرعامل تایرا در ادامه و با اشاره به جایگاه این شرکت در بازار سرمایه گفت: تراکتورسازی ایران یکی از شفاف ترین شرکت های تابلوی معاملات بورس به شمار می رود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24