Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

شرکت تامین سرمایه امید در حال حاضر 8 صندوق سرمایه گذاری در انواع گوناگون در اختیار دارد. صندوق های سرمایه گذاری گنجینه امید ایرانیان، امید انصار و مشترک قابل معامله آسمان امید که از نوع صندوق های با درآمد ثابت هستند، بذر امید آفرین و مشترک نوین انصار که در زمره صندوق های سهامی دسته بندی شده اند، پشتوانه سکه طلای زرافشان امید ایرانیان که از نوع کالایی است، صندوق مختلط گنجینه مهر و اختصاصی بازارگردانی امید ایرانیان.

نمره قبولی برای صندوق های تحت مدیریت تامین سرمایه امید

بورس24 : شرکت تامین سرمایه امید در حال حاضر 8 صندوق سرمایه گذاری در انواع گوناگون در اختیار دارد. صندوق های سرمایه گذاری گنجینه امید ایرانیان، امید انصار و مشترک قابل معامله آسمان امید که از نوع صندوق های با درآمد ثابت هستند، بذر امید آفرین و مشترک نوین انصار که در زمره صندوق های سهامی دسته بندی شده اند، پشتوانه سکه طلای زرافشان امید ایرانیان که از نوع کالایی است، صندوق مختلط گنجینه مهر و اختصاصی بازارگردانی امید ایرانیان.

فیکس اینکام ها

صندوق های تحت مدیریت شرکت تامین سرمایه امید در ماه های اخیر کارنامه قابل قبولی از خود بر جای گذاشتند. در بخش صندوق های با درآمد ثابت که میانگین بازده ماهانه آنها 1,98 درصد بوده، امید انصار به بازدهی 1,94 درصدی دست یافته، بازدهی آسمان امید و گنجینه امید ایرانیان نیز به ترتیب 1,91 درصد و 1,44 درصد بود.

در بازه زمانی سه ماهه نیز این صندوق ها بین 5 تا 5,8 درصد بازدهی داشتند. میانگین بازده سه ماهه کل صندوق های با درآمد ثابت نیز 6 درصد بود.

در سهام

در گروه صندوق های سهامی اما این شرکت عملکرد مطلوبتری را از خود به نمایش گذاشت. در حالی که کل صندوق های سهامی در یک ماه اخیر به طور متوسط 9 درصد بازدهی داشتند بازدهی ماهانه صندوق مشترک نوید انصار بالاتر از میانگین و در حدود 9,5 درصد بود. بازدهی سه ماهه هر دو صندوق بذر امید آفرین و نوید انصار قابل قبول و در حدود 47 تا 48,5 درصد و بسیار نزدیک به میانگین 50 درصدی بازدهی سه ماهه کل صندوق های سهامی بود.

طلا

در بخش صندوق های طلا، صندوق طلای زرافشان امید ایرانیان تحت مدیریت تامین سرمایه امید توانست در سه ماه اخیر بیش از 30 درصد بازدهی کسب کند. این رقم به میانگین بازدهی سه ماهه کل صندوق های طلا که 31,4 درصد بود، بسیار نزدیک شد.

مختلط

بازدهی صندوق مختلط گنجینه مهر طی سه ماه اخیر بالغ بر 27 درصد و در یک ماه گذشته حدود 6 درصد بود.

بازارگردانی

در بخش صندوق اختصاصی بازارگردانی هم این شرکت خوش درخشید. بازدهی ماهانه صندوق اختصاصی بازارگردانی امید ایرانیان 21,1 درصد بود و جزو 20 صندوق برتر قرار گرفت. در حالی که میانگین بازدهی ماهانه کل صندوق های اختصاصی بازارگردانی به 10,8 درصد رسید. همچنین این صندوق در بازه سه ماهه در حالی به بازدهی حدود 69 درصدی دست یافت که متوسط بازدهی سه ماهه کل این گروه از صندوق ها 68 درصد بود. این میزان بازدهی نام امید ایرانیان را در زمره 10 صندوق پربازده سه ماهه کل صندوق های بازارگردانی قرار داد.

گفتنی است روز یکشنبه هفدهم اردیبهشت ماه، سازمان بورس از پذیرش اولین شرکت پروژه در بورس توسط تامین سرمایه امید به نام گسترش سوخت سبز زاگرس، خبر داد.

صندوق های امید

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24