Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

بورس 24 : یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از تغییر قریب الوقوع قانون بازار اوراق بهادار خبر داد. محسن علیزاده عضو ناظر مجلس در شورای بورس به خبرنگار بورس 24 گفت : بارگزاری تغییرات قانون اوراق بهادار دو هفته دیگر انجام می‌شود که نمایندگان  ۲۴ ساعت فرصت بررسی آن را داشته باشند و پیشنهادات اصلاحی خودشان را درج کنند، فقط هم یکبار بیشتر نمی‌شود این پیشنهادات را ثبت کرد ، مگر این که صحن تشخیص دهد که  یکی از موارد آن به کمیسیون ارجاع شود و بعد از اصلاحاتی که در کمیسیون انجام می‌شود، دوباره ثبت و فرصت اضافه کردن یا اصلاح داده شود. 

تغییر قریب الوقوع قانون بورس با توجه ویژه به تجدید ارزیابی دارایی ها

بورس24 : یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از تغییر قریب الوقوع قانون بازار اوراق بهادار خبر داد.

محسن علیزاده عضو ناظر مجلس در شورای بورس به خبرنگار بورس24 گفت : بارگزاری تغییرات قانون اوراق بهادار دو هفته دیگر انجام می‌شود که نمایندگان  ۲۴ ساعت فرصت بررسی آن را داشته باشند و پیشنهادات اصلاحی خودشان را درج کنند، فقط هم یکبار بیشتر نمی‌شود این پیشنهادات را ثبت کرد ، مگر این که صحن تشخیص دهد که  یکی از موارد آن به کمیسیون ارجاع شود و بعد از اصلاحاتی که در کمیسیون انجام می‌شود، دوباره ثبت و فرصت اضافه کردن یا اصلاح داده شود. 

علیزاده گفت: البته به صورت موازی با بارگزاری اصلاحات قانون، (چون زمان رسیدگی آن امکان دارد  ۲ تا۳ هفته و حتی ۱ ماه طول بکشد)، با یک طرح دو فوریتی  به عنوان بند الحاقی قانون اوراق بهادار این موضوع را پیگیری می کنیم. 

این نماینده مجلس درباره تجدید ارزیابی دارایی ها گفت : معتقد هستیم که الزام برای تجدید ارزیابی،  یک راهکار بسیار خوبی برای خروج از این وضعیت بازار سرمایه است، فکر می‌کنم اگر این موضوع را دنبال کنیم، در داخل شرکت ها  جهش خیلی خوبی خواهیم داشت. ما چند راهکار را پیش‌بینی کرده‌ایم که  الزام به تجدید ارزیابی از  محل دارایی‌های استهلاک‌پذیر و استهلاک ناپذیر در دستور کار شرکت ها قرار بگیرد و در قانون جدید بازار اوراق بهادار توجه ویژه ای به این مهم و معافیت های مالیاتی آن خواهد شد. 

وی  در خصوص  موضوع قیمت گذاری دو خودرو ساز گفت:  در تلاشیم خودرو را از دایره فرمول موضوعات قیمت گذاری شورای رقابت خارج کنیم. 
علیزاده در خصوص تخصیص ارز خودرو سازان با توجه به مناسبات اخیر با عربستان و امارات گفت:  به نسبت ۱ ماه گذشته باتوجه به اقداماتی که در دولت شکل گرفته است و  ارتباطی که با  عربستان و امارات شکل گرفته، شرایط خیلی بهتر شده است و امیدواریم موضوع تخصیص ارز خودرو سازان به زودی انجام شود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24