Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

بورس 24 : شرکت گروه مالی مهر آیندگان تنها یک روز پس از برگزاری مجمع عمومی سالانه خود، سود سهامداران را واریز خواهد کرد. براساس آگهی عمومی منتشرشده در کدال، مجمع عمومی عادی سالانه گروه مالی مهر آیندگان (ومهان) در تاریخ سوم تیرماه برگزار خواهد شد. سهامداران حقیقی این شرکت می ­توانند تنها با کارت ملی در آن حضور یابند. همچنین امکان مشاهده آنلاین مجمع از طریق  سایت mehanfdg.ir امکان­پذیر شده است. با این حال، نکته حائز اهمیت این مجمع، پرداخت سود سهامداران در کوتاه­ترین فاصله ممکن است.

برای دومین سال متوالی؛ پرداخت سود مجمع یک روز پس از برگزاری جلسه سهامداران

بورس24 : شرکت گروه مالی مهر آیندگان تنها یک روز پس از برگزاری مجمع عمومی سالانه خود، سود سهامداران را واریز خواهد کرد.

براساس آگهی عمومی منتشرشده در کدال، مجمع عمومی عادی سالانه گروه مالی مهر آیندگان (ومهان) در تاریخ سوم تیرماه برگزار خواهد شد. سهامداران حقیقی این شرکت می ­توانند تنها با کارت ملی در آن حضور یابند. همچنین امکان مشاهده آنلاین مجمع از طریق سایت mehanfdg.ir امکان­پذیر شده است. با این حال، نکته حائز اهمیت این مجمع، پرداخت سود سهامداران در کوتاه ­ترین فاصله ممکن است.

براساس اطلاعات منتشر شده، تمامی سهامداران گروه مالی مهر آیندگان (ومهان) که کمتر از یک درصد سهام این شرکت را دارند، تنها بعد از یک روز از برگزاری مجمع (چهارم تیرماه) سود خود را دریافت خواهند کرد. گفتنی است، دریافت سود سهام در این مرحله، شامل تمام سهامداران حقیقی و حقوقی (اعم از صندوق­ های سرمایه ­گذاری و سبدگردان ­ها) خواهد شد و تفاوتی از حیث حقیقی و حقوقی در دریافت سود وجود نخواهد داشت.

این در حالی است که در میان شرکت­ های بورسی تقسیم سود به­ طور عمده بین یک ­ماه تا شش ماه صورت می­ گیرد. بنابراین، پرداخت سریع سود یکی از مزیت ­های مهم مجمع ومهان به ­شمار می ­آید. 

لازم به ذکر است، دریافت سود سهام در تاریخ مذکور، در صورت ثبت نام در سامانه سجام صورت خواهد گرفت. در غیر این صورت، افرادی که در سامانه سجام ثبت نام نکرده ­اند، از تاریخ 30 مرداد 1402 تا 30 مهر 1402 با همراه ­داشتن کارت ملی، و مراجعه به هریک از شعب بانک اقتصاد نوین می ­توانند سود خود را دریافت کنند. بنابراین بهتر است، سهامداران شرکت به‌منظور تسهیل در پرداخت سود سهام نسبت به ثبت نام و تکمیل مشخصات خود در سامانه سجام به نشانیsejam.ir اقدام کنند.

ومهان

رشد سودآوری مهرآیندگان

بررسی گزارشات ماهانه گروه توسعه مالی مهرآیندگان بر روی سامانه کدال نشان می‌دهد که سودآوری این شرکت در سال 1402 رشد محسوسی داشته است.

مجموع سود نقدی دریافت شده توسط مهرآیندگان در دو ماهه ابتدای سال حدود 770 میلیارد تومان بوده که این رقم نسبت به دوره مشابه سال قبل حدود ده برابر شده است.

هرچند که بخش زیادی از این رشد سودآوری ناشی از تاخیر در برگزاری مجمع سالانه شرکت سرمایه‌گذاری غدیر و شناسایی سود سهام آن شرکت در فروردین 1402 (به جای اسفند 1401) توسط مهرآیندگان بوده اما حتی بدون احتساب سود غدیر نیز رشد بیش از دو برابر در درآمد سود سهام مهرآیندگان محقق شده است.

این اعداد به معنای آن است که سودآوری مهرآیندگان در سال جاری احتمالا با رشد محسوسی همراه خواهد بود. با توجه به آن که مهرآیندگان، به دلیل ماهیت صنعت سرمایه‌گذاری، از شفافیت عملکردی بالایی برخوردار است و سیاست تقسیم سود شرکت نیز در سنوات قبل تقریبا یکسان بوده و البته سود تقسیمی نیز به صورت سریع و تنها یک روز پس از مجمع در اختیار سهامداران قرار می‌گیرد، انتظار می‌رود که در سال آینده نیز سود مناسبی توسط مهرآیندگان برای سهامداران توزیع شود. این چشم‌انداز از وضعیت سودآوری و تقسیم سود مهرآیندگان، پتانسیل رشد قیمت سهام این شرکت را طی سال پیش رو افزایش می‌دهد.

ومهان

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24