Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سوژمیران در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی تهران با حضور بیش از ۵۵ درصد سهامداران برگزار شد. 

خبرهای مجمع «فسوژ» را اینجا بخوانید

بورس24 : مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سوژمیران در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی تهران با حضور بیش از ۵۵ درصد سهامداران برگزار شد. 

در این جلسه حسینی به عنوان رئیس مجمع، آقایان طاهرخانی و خرم‌نژاد به عنوان ناظر و آقای شفیعی به عنوان مدیرعامل و منشی مجمع حضور داشتند.

بعد از معرفی هیات رئیسه، شفیعی مدیر عامل شرکت، به ارائه گزارش فعالیت هیات مدیره و عملکرد شرکت در سال مالی 1401 پرداخت.

ظرفیت اسمی کارخانه شرکت سوژمیران معادل با تولید 8,000 تن کنسانتره سرب در سال می‌باشد. در سال‌های اخیر شرکت همواره در حدود 85 تا 95 درصد ظرفیت اسمی را به‌کار گرفته و در حال فعالیت بوده است. این شرکت یکی از صادر‌کنندگان کنسانتره سرب به خارج از کشور می‌باشد. قیمت گذاری محصولات نیز از طریق بورس فلزات لندن LME صورت می‌پذیرد.

در سال‌های اخیر شرکت اقدام به ساخت و راه‌اندازی کارخانه هوی‌مدیا کرده است. کارخانه هوی مدیا شرکت را قادر ساخته تا با خاک بسیار کم عیار بتواند کنسانتره سرب تولید نماید.

از مهمترین نکات مطرح شده توسط مدیرعامل شرکت، گسترش و اجرای عملیات حفاری و مغزه‌گیری اکتشافی در معدن راونج است که شرکت اقدام به عقد قرارداد پیمانکاری نموده است.  این امر موجب افزایش ذخیره و میزان استخراج به‌ منظور ساخت کارخانه شماره دو می‌گردد.

محدوده‌های اکتشافی جدید در مناطقی است که تاکنون اکتشاف نشده و در 4 بلوک به شرح زیر انجام شده است:

• بلوک لامیلون: در 4 کیلومتری زون فعلی قرار دارد. حفر 21 گمانه اکتشافی در این بلوک منجر به کشف 300 هزار تن ذخیره ماده معدنی شده است. همچنین شرکت تا پایان سال حفاری 4 هزارمتر دیگر را در دستور کار دارد.

• بلوک تخت فلفل: در 2 کیلومتری زون فعلی قرار دارد. حفر 4 گمانه اکتشافی در این بلوک منجر به کشف 100 هزار تن ذخیره ماده معدنی شده است. پیش‌بینی می‌شود این محدوده تا 500 هزار تن به ذخیره ماده معدنی شرکت اضافه کند. همچنین شرکت تا پایان سال حفاری 2 هزارمتر دیگر را در دستور کار دارد.

• بلوک تخت سایه‌دار: اقدامات ژئوفیزیک وجود سرب را در این محدوده تایید کرده است و ماده معدنی سطحی است. شرکت برنامه دارد تا پایان سال 3 هزارمتر حفاری در این محدوده انجام دهد.

• بلوک کامرانی (معدن BS و A): در جنوب تونل‌های قبلی 4 گمانه اکتشافی حفاری شده که منجر به کشف 50 هزار تن ذخیره ماده معدنی شده است. عملیات اکتشاف همچنان در این محدوده تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

در مجموع حدود 600 هزار تن ذخیره جدید کشف شده و شرکت در نظر دارد تا پس از اکتشاف ۲ میلیون تن اقدام به درخواست افزایش پروانه بهره‌برداری و اخذ مجوز کارخانه شماره ۲ با هدف افزایش تولید کنسانتره کند.

کل ذخیره معدن طبق پروانه 5 میلیون تن است که سال 92 اخذ شده است و سالانه 150 تا 200 هزار تن برداشت شده است و با روند 200 هزار تن در سال استخراج میگردد.

شفیعی همچنین عنوان کرد مهمترین برنامه آتی شرکت احداث کارخانه شماره 2 با ظرفیت سالانه 4،400 تن کنسانتره سرب در سال است که پس از تثبیت ذخیره و اخذ مجوز از صمت، ساخت آن آغاز میگردد.

در پایان مجمع، شرکت حداکثر سود را تقسیم نمود و 280 تومان به ازای هر سهم معادل 100% سود محقق شده تقسیم گردید.

آرمان نوین رسیدگی به عنوان بازرس قانونی و حسابرس شرکت و کاربرد ارقام به عنوان بازرس علی البدل انتخاب گردیدند.

روزنامه رسالت نیز به عنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی‌های شرکت تعیین شد.

همچنین در این مجمع اعضای هیات‌مدیره به شرح زیر انتخاب شدند:

1-کوشش آذین قشم 2- گروه صنعتی و معدنی امیر 3- صنعتی آراسته معدن 4- سرمایه‌گذاری گلومینکو قشم 5- کاوندگان قشم

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24