Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مجمع عمومی عادی سالیانه مخابرات ایران با حضور ۸۱ درصد سهامداران برگزار شد.

مجمع مخابرات 11 ریال سود تقسیم کرد

بورس24 : مجمع عمومی عادی سالیانه مخابرات ایران با حضور ۸۱ درصد سهامداران برگزار شد.

مجمع مخابرات به ازای هر سهم ۱۱ ریال معادل ۱۰ درصد تقسیم کرد.

هیات رئیسه مجمع

ابراهیم محمود زاده  به‌عنوان رئیس مجمع

جواد معصومی  به‌عنوان ناظرمجمع

 رضا فاضل  به‌عنوان ناظرمجمع

 سید وحید رضا توکلی  به‌عنوان منشی مجمع

در ابتدای مجمع ابراهیم محمود زاده ریاست هیات مدیره و رئیس مجمع گفت: امسال تجدید ارزیابی دارایی ها پیگیری خواهد شد تا تحرکی را در بازار سرمایه پدید بیاوریم.

در ادامه مجمع مجید سلطانی مدیر عامل مخابرات ایران گفت: اهم اقدامات و دستاوردهای سال ۱۴۰۱ در حوزه تجاری و خدمات مشتریان شامل رشد ۴۰ درصدی درآمد عملیاتی بالاترین رشد بعد از خصوصی سازی،رشد ۳۲ درصدی درآمد پهنای باند،افزایش ۵ برابری ثبت مشاغل در سامانه ۱۱۸، افزایش ۶ برابری درآمد خدمات ارزش افزوده بوده است .

وی گفت: دایری ۵۷۴،۰۰۰ تلفن ثابت،پاسخگویی به بیش از ۲۸۵ میلیون تلفن در مراکز پاسخگویی، امضا قرارداد بیت استریم با ۹ شرکت FCP و ۳ شرکت Servcoو امضا قرارداد با شرکای تجاری در بخشهای ،فروش تولید محتوا خدمات جدید و  اتصال بیش از ۳،۰۰۰ مکان دولتی به فیبر دسترسی و کسب در آمد حدود ۳۰۰ میلیارد تومان از دیگر اقدامات سال گذشته شرکت مخابرات بوده است.

به گفته وی، حذف سرویسهای زیان ده از سبد محصولات شرکت مخابرات ایران

بازنگری محصولات و سرویس های موجود در سال گذشته انجام شد.

سلطانی با اشاره به دستاوردهای شرکت مخابرات ایران در سال ۱۴۰۱ گفت: رشد ۴۰ درصدی درآمد عملیاتی،رشد ۳۲ درصدی درآمد باند پهن، اتصال بیش از ۳،۰۰۰ مکان سازمانی به شبکه دسترسی فیبر نوری از مهمترین دستاوردهای شرکت بوده است.  

وی گفت: مخابرات، در باند پهن، خدمات دیتا و انتقال ، تلفن ثابت، خدمات ارزش افزوده و ارائه خدمات به شرکت ارتباط سیار مهمترین بخش های درآمدی مخابرات است که به طور متوسط رشد خوبی داشته است.

وی گفت: ما در تمام شبکه های استانی افتتاح پروژه داریم و از خرداد ۱۴۰۱ ابلاغ کردیم و از بهمن ۱۴۰۱ با اولین پروژه در یکی از روستاهای تهران شروع کردیم و این روحیه وونشاط توسعه به مخابرات ایران برگشته است و انشالا تا پایان ۱۴۰۳  ۲۶۰۰۰۰۰پورت را هدف‌گذاری کردیم.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: در حوزه پشتیبانی و نگهداری شبکه گسترده مخابرات در سطح کشور، تعداد کل مراکز تلفن۱۱۴۳۱،تعداد مراکز شهری۲۵۸۲ ،تعداد مراکز روستایی۸۸۴۹ ،تعداد تجهیزات انتقال۱۴۸۰۰، تعداد سوئیچ / روتر / بیرس ۷۱۵۰، تعداد کافو مسی و نوری ۱۰۰۰۰۰ و متراژ فیبر نوری موجود به ۱۸۳،۲۳۰ کیلومتر رسیده است که این تجهیزات در کل کشور گسترده شده و نگهداری آن کار سختی است.

سلطانی با اشاره به اهم دستاوردهای مالی اخابر گفت: یکپارچه سازی کدینگ درآمدی و تطبیق فرمت گزارشات درآمدی با سیستمهای مکانیزه فناوری اطلاعات به منظور صدور اتوماتیک اسناد حسابداری،رفع مسدودی حسابهای بانکی و رفع تعهدات ارزی نزد بانک مرکزی، حذف بندهای حسابرسی سنواتی و شفاف سازی صورتهای مالی بر اساس رعایت استانداردها شرکت مخابرات ایران، استقرار سیستم مدیریت پرداخت و گزارشات مدیریت نقدینگی وشناسایی و به روز رسانی کلیه ذخایر پرسنلی شامل : مرخصی و پاداش پایان خدمت کارکنان و ثبت در دفاتر،پرداخت بخشی از بدهی سود سهام عدالت در سال گذشته انجام شد.

سلطانی گفت: به طور کلی می دانید چرا مخابرات به این روز افتاد؟ به این دلیل که همه  هزینه های شرکت افزایش می‌یابد ، اما جلوی افزایش درآمد را با وجود اصل ۴۴ بودن شرکت می‌گیرند ، نمی شود که شرکت افزایش هزینه بدهد اما راه های درآمدی آن افزایش نداشته باشد.

 مدیر عامل مخابرات ایران در خصوص افزایش سرمایه پیش روی شرکت گفت :در خصوص افزایش سرمایه کارخود را شروع کردیم در شرکت های زیر مجموعه این تجدید ارزیابی شروع شده است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24