Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

به گزارش کدال نگر بورس 24، حسابرس و بازرس قانونی شرکت بانک ملت افزایش سرمایه 142درصدی این شرکت را از محل سود انباشته تایید کرد.

مهر تایید حسابرس بر افزایش سرمایه «وبملت»

به گزارش کدال نگر بورس24 ، حسابرس و بازرس قانونی شرکت بانک ملت افزایش سرمایه 142درصدی این شرکت را از محل سود انباشته به منظور بهبود ساختار سرمایه و استفاده از مزایای معافیت مالیاتی موضوع بند (هـ)تبصره 2 قانون بودجه سال 1402 کل کشور تایید کرد.

گزارش توجیهی مورخ ۱۴۰۲.۰۵.۰۷ هیئت مدیره بانک ملت (سهامی عام) در خصوص افزایش سرمایه آن بانک از مبلغ ۳۵۳٫۰۰۰ میلیارد ریال به مبلغ ۸۵۳,۰۰۰ میلیارد ریال، مشتمل بر صورت های سود و زیان وضعیت مالی تغییرات در حقوق مالکانه و جریان های نقدی فرضی و یادداشتهای همراه که پیوست می باشد طبق استاندارد حسابرسی رسیدگی به اطلاعات مالی آتی مورد رسیدگی این سازمان قرار گرفته است. 
مسئولیت گزارش توجیهی مذکور و مفروضات مبنای تهیه آن با هیئت مدیره بانک است.

گزارش مزبور در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۶۱ اصلاحیه قانون تجارت و با هدف توجیه افزایش سرمایه بانک از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی و در راستای استفاده از مشوق مالیاتی بند (ه) تبصره ۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ افزایش کسب درآمد و توانایی انجام امور جاری بانک تهیه شده است. این گزارش توجیهی براساس مفروضاتی مشتمل بر مفروضات ذهنی درباره رویدادهای آتی و اقدامات مدیریت تهیه شده است که انتظار نمی رود لزوماً به وقوع بپیوندد.
 در نتیجه، به استفاده کنندگان توجه داده میشود که این گزارش توجیهی ممکن است برای هدفهایی جز هدف توصیف شده در بالا مناسب نباشد.
با در نظر داشتن آثار برآوردی بندهای توضیحی گزارش سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱، بابت مالیات پرداختنی کاهش ارزش انباشته تسهیلات اعطایی و تسعیر دارایی ها و بدهی های ارزی مطابق استانداردهای حسابداری و همچنین آثار مطالبات بانک مورد گزارش از دولت مانده قابل انتقال سود انباشته به سرمایه مبلغ ۳۵۷.۱۹۰ میلیارد ریال است.

وبملت

1

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24