Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

شرکت سرمایه گذاری رنا طی روز جاری با صف خرید خوبی همراه بود که در میان شرکت های هم گروه توانست بیشترین بازدهی روزانه را به ارمغان آورد.

دلیل صف خرید ورنا چه بود ؛ صف خریدی که در ماشین معاملات باقی ماند

بورس24 : شرکت سرمایه گذاری رنا طی روز جاری با صف خرید خوبی همراه بود که در میان شرکت های هم گروه توانست بیشترین بازدهی روزانه را به ارمغان آورد.

فرزاد ناظمی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری رنا در خصوص عملکرد شرکت در سال پیش رو و دلایل اقبال بازار به این سهم به خبرنگار بورس24 گفت: تبدیل دارایی‌های غیر مولد به مولد در سال مالی گذشته انجام شده تا شرایط برای حفظ منافع سهامداران‌مان ایجاد شود. در سال گذشته از برخی دارایی‌های غیر مولد با هدف تبدیل به دارایی‌های اثر گذار و مولد واگذار شدند.

وی گفت: در سال ۱۴۰۲ تمام برنامه‌هایی که در مجمع پیش بینی و هیئت مدیره مصوب کرد را محقق می‌کنیم.

وی در خصوص دلایل رشد سهم و اقبال به سهم  در روز جاری گفت: با توجه به سیاست های سایپا برای افزایش نرخ و واگذاری شرکت‌های تودلی، اقبال به سهم دوچندان شده است.

او ادامه داد: آزاد سازی سهام وثیقه دولت موضوع دیگری است که در دستور کار قرار دارد و این سهام وثیقه عمدتا در رنا بوده است. البته سرعت این کار به سازمان‌های ذی‌ربط  بستگی دارد.

وی گفت: همانطور که در کدال هم افشا کرده ایم سود ۹ ماهه  شرکت مناسب بوده و انتظار داریم تا پایان سال مالی شهریور ماه این روند ادامه دار باشد. احتمالا مجمع شرکت در  دی ماه برگزار می‌شود.

این مقام مسئول در «ورنا» در پاسخ به اینکه آیا با توجه به معافیت مالیاتی برنامه افزایش سرمایه از انباشته دنبال می شود یا خیر؟ گفت: به هر حال همه چیز به تقسیم سود در مجمع بستگی دارد ولی برای شرکت‌های زیر مجموعه‌مان برنامه افزایش سرمایه از انباشته دنبال می‌شود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24