Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

سید مصطفی هاشمی وکیل حقوقی گروه صنعتی سدید از جلسه رسیدگی قریب الوقوع این شرکت با یک مقام ارشد قضایی خبرداد و به خبرنگار بورس۲۴ گفت:  یکشنبه آینده جلسه رسیدگی با معاونت قضایی برگزار خواهد شد و قرار است به اعتراض آستان قدس رسیدگی شود.‌ وی گفت: آرای صادره مبنی بر مالکیت گروه صنعتی سدید ، از سوی آستان خلاف شرع عنوان شده و  آنها مدعی هستند که سهم برای  این نهاد است.

«وسدید» در برزخ ؛ اعتراض به بازگشایی نماد بدون محدودیت دامنه نوسان

بورس24 : از سال 72 یعنی 30 سال پیش گروه صنعتی سدید درگیر پرونده مالکیت 33 درصدی شرکت فرآب است.یک دعوی حقوقی که در طرف مقابل آن آستان مقدس رضوی قرار دارد.«وسدید» سه مرتبه است که در این پرونده برنده شده اما آستان قدس رای را یا برگردانده یا این که پرونده را در برزخ نگاه داشته است.

یک ماه پیش در حالی که سهم پس از سپری کردن صف های خرید متوالی دستخوش تحرکات حقیقی ها و حقوقی ها بود خبر رسید که آستان قدس دوباره در پرونده اعمال نفوذ کرده و اعتراض جدیدی را در محاکم قضایی ثبت کرده است ، این گونه بود که نماد مدت زیادی متوقف شد و یک هفته پیش بدون محدودیت دامنه نوسان بازگشایی شد تا نیمی از دارایی سهامداران در این سهم بسوزد.

در این میان سهامداران «وسدید» معترض فرابورس هستند که چرا در حالی که هنوز چیزی درباره سرانجام اعتراض جدید آستان قدس به پرونده مشخص نیست ، نماد را بازگشایی کرده است!؟

سید مصطفی هاشمی وکیل حقوقی گروه صنعتی سدید از جلسه رسیدگی قریب الوقوع این شرکت با یک مقام ارشد قضایی خبرداد و به خبرنگار بورس24 گفت:  یکشنبه آینده جلسه رسیدگی با معاونت قضایی برگزار خواهد شد و قرار است به اعتراض آستان قدس رسیدگی شود.‌

وی گفت: آرای صادره مبنی بر مالکیت گروه صنعتی سدید ، از سوی آستان خلاف شرع عنوان شده و  آنها مدعی هستند که سهم برای  این نهاد است.

وی گفت: منتظر خبرهای خوب هستیم و قول هایی  از سوی معاونت قضایی قوه قضاییه به سهامداران داده شده ، که امیدواریم به نتیجه برسد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24