Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

جان فاینر، دستیار مشاور امنیت ملی کاخ سفید گفت که آمریکا به اسرائیل برای اتمام عملیات‌های نظامی در غزه ضرب‌الاجل نداده است. جان فاینر که در اجلاس امنیتی آسپن حضور داشت گفت: «این کار وظیفه ما نیست چون جنگ مال آنها است.»

کاخ سفید: به اسرائیل برای اتمام عملیات در غزه ضرب‌الاجل نداده‌ایم / ما بر نحوه اداره این جنگ نفوذ داریم، اما روی آن کنترل کامل نداریم

بورس24 : جان فاینر، دستیار مشاور امنیت ملی کاخ سفید گفت که آمریکا به اسرائیل برای اتمام عملیات‌های نظامی در غزه ضرب‌الاجل نداده است. جان فاینر که در اجلاس امنیتی آسپن حضور داشت گفت: «این کار وظیفه ما نیست چون جنگ مال آنها است.»

جان فاینر، دستیار مشاور امنیت ملی کاخ سفید گفت که آمریکا به اسرائیل برای اتمام عملیات‌های نظامی در غزه ضرب‌الاجل نداده است.

جان فاینر که در اجلاس امنیتی آسپن حضور داشت گفت: «این کار وظیفه ما نیست چون جنگ مال آنها است.»

این مقام کاخ سفید اضافه کرد: «البته اگر ما روی آنچه در غزه اتفاق می‌افتد کنترل نهایی نداشته باشیم روی آن نفوذ داریم و سعی می‌کنیم از نفوذمان برای هدایت کردن درگیری‌ها به سازنده‌ترین مسیر، از نظر خودمان، استفاده کنیم.»

چند روز پیش از این شبکه خبری سی‌ان‌ان مدعی شده بود آمریکا از اسرائیل خواسته تا ماه ژانویه به عملیات‌های نظامی خود در غزه پایان دهد.

فاینر اکنون گفته که اسرائیل در «برخی از جنبه‌های» جنگ در شمال غزه اعتنای کافی به زندگی غیرنظامیان نکرده است.

او گفت: «برخی از جنبه‌های نحوه اداره جنگ در شمال وجود دارند که ما فکر می‌کنیم در آنها اعتنای کافی به زندگی غیرنظامیان نشد و آن جنبه‌ها باید در عملیات‌ها در جنوب اصلاح شوند.»

این مقام کاخ سفید مدعی شد که آمریکا از اسرائیل خواسته از غیرنظامیان در منطقه جنوب غزه محافظت کند.

او در پاسخ به این سوال که آیا اسرائیل به خواسته‌های آمریکا اعتنا کرده است گفت: «مهم است که نقش آمریکا را در اینجا بدانیم. ما بر نحوه اداره این جنگ نفوذ داریم اما روی آن کنترل کامل نداریم.»

منبع خبر: فارس

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24