Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

بورس 24 : «کفرا» تک سهمی است که در هفته های گذشته متقاضی خرید داشته و مثبت های پی در پی را تجربه کرده است.اینک در گفت و گوی بورس 24 با مدیرعامل فرآورده های نسوز ایران دلیل اقبال اخیر سهامداران مشخص شد. محسن پروان مدیر عامل شرکت فرآورده‌های نسوز ایران در خصوص آخرین وضعیت تجدید ارزیابی دارایی های شرکت به خبرنگار بورس۲۴ گفت:  گزارش اولیه تجدید ارزیابی دارایی امروز آماده شده و کارشناسان رسمی دادگستری گزارش‌های اولیه را داده‌اند و پیش بینی می کنم که تا آخر آذرماه میزان تجدید ارزیابی دارایی شرکت که رقم بزرگی است ، نهایی و آماده اطلاع رسانی به بازار باشد.

برای سهامداران «کفرا» ؛ گزارش اولیه تجدید ارزیابی دارایی به پایان رسید / تخمین یک افزایش سرمایه بزرگ از این محل

بورس24 : «کفرا» تک سهمی است که در هفته های گذشته متقاضی خرید داشته و مثبت های پی در پی را تجربه کرده است.اینک در گفت و گوی بورس24 با مدیرعامل فرآورده های نسوز ایران دلیل اقبال اخیر سهامداران مشخص شد.

محسن پروان مدیر عامل شرکت فرآورده‌های نسوز ایران در خصوص آخرین وضعیت تجدید ارزیابی دارایی های شرکت به خبرنگار بورس24 گفت:  گزارش اولیه تجدید ارزیابی دارایی امروز آماده شده و کارشناسان رسمی دادگستری گزارش‌های اولیه را داده‌اند و پیش بینی می کنم که تا آخر آذرماه میزان تجدید ارزیابی دارایی شرکت که رقم بزرگی است ، نهایی و آماده اطلاع رسانی به بازار باشد.

وی با بیان این که دارایی های «کفرا» 10 سال است که تجدید ارزیابی نشده است ، افزود : ما براساس مصوبه‌ هلدینگ صدر تامین و مصوبه هیئت مدیره شرکت در این مرحله فقط تجدید از طبقه ی زمین را انجام می‌دهیم ، البته برنامه این را داریم که حتما ماشین ‌آلات‌مان را هم به فرآیند تجدید اضافه کنیم، چون ارزش واقعی ماشین آلات ما با ارزش دفتری آن تفاوت زیادی دارد.

30 هکتار زمین تجدید کردیم 

به گفته وی، «کفرا» نزدیک به ۳۰ هکتار زمین دارد  و مجموعه خیلی بزرگ است،  چند  ساختمان جدید که ارزش‌شان در مجموعه ما زیاد است  در اختیار داریم و  ارزش مجموعه فرآورده های نسوز‌ به لحاظ ساختاری و ارزشمندی بیش از این اعدادی است که در بورس معامله می شود. به هر حال  در ۱۲ سال گذشته ارزش ملک در منطقه شهری ۱۰ برابر شده است و این موضوع در میزان تجدید ارزیابی ما تأثیر زیادی دارد.

پروان در پاسخ به پرسش خبرنگار بورس24 که آیا میزان تجدید ارزیابی شرکت بر اساس شایعات بازار 1200 درصد است ؟ گفت : این موضوع از طریق کدال اطلاع رسانی خواهد شد لکن تنها می توانم بگویم که میزان تجدید شرکت با توجه به این که زمین ها 10 سال است که ارزشیابی نشده اند و حالا در منطقه شهری زیباشهر اصفهان قرار گرفته اند ، عددی بزرگ خواهد بود.

گفتنی است نکته مهم دیگر این که کفرا مالکیت 10 درصدی پارس تامین را در اختیار دارد

این شرکت زیر مجموعه هلدینگ تاصیکو بوده و معدن طلایش با ظرفیت سالانه 500 کیلو شمش طلا به بهره برداری رسیده است.

نکته مهم این که این معدن به تولید رسیده و قرار است سهامش نیز در بازار سرمایه عرضه شود که تاثیرات بسیار زیادی بر سود و مارکت «کفرا» خواهد داشت.

همچنین «کفرا» مالکیت 5 درصدی طلای کردستان را نیز در اختیار دارد که این شرکت نیز عملیات اجراییش از سال گذشته آغاز شده است.به عبارتی «کفرا» علاوه بر تجدید ارزیابی مالکیت دو معدن طلای ارزشمند را در اختیار دارد.

وی در پایان تاکید کرد:  آخر آذر ماه میزان تجدید ارزیابی دارایی شرکت نهایی، گزارشات لازم تهیه و اقدامات مربوط به طی تشریفات قانونی جهت اخذ مجوز سهامدار عمده حسب ضوابط گروه شستا عملیاتی می گردد. اطلاع رسانی لازم در خصوص هر یک از مراحل بر اساس دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار از طریق سامانه کدال  جهت استحضارسهامداران محترم صورت خواهد پذیرفت. 

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24