Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

با پیگیری و تلاش مدیران هلدینگ خلیج فارس و شرکت سرمایه‌گذاری مدبران اقتصاد در اواخر سال ۱۴۰۱ شرکت کارگزاری آریانوین تحت تملک هلدینگ خلیج فارس قرار گرفت و در ادامه، با طی روند اداری و حقوقی تعیین هیئت مدیره جدید، تغییر برند، افزایش سرمایه آن پیگیری شد و نهایتاً این کارگزاری به صورت رسمی با نام کارگزاری خلیج فارس به جمع شرکت‌های زیر مجموعه هلدینگ خلیج فارس پیوست.

فعالیت هلدینگ خلیج فارس در بازار سرمایه گسترده‌تر می‌شود/ کارگزاری خلیج فارس، رسماً آغاز به کار کرد

بورس24 : با پیگیری و تلاش مدیران هلدینگ خلیج فارس و شرکت سرمایه‌گذاری مدبران اقتصاد در اواخر سال ۱۴۰۱ شرکت کارگزاری آریانوین تحت تملک هلدینگ خلیج فارس قرار گرفت و در ادامه، با طی روند اداری و حقوقی تعیین هیئت مدیره جدید، تغییر برند، افزایش سرمایه آن پیگیری شد و نهایتاً این کارگزاری به صورت رسمی با نام کارگزاری خلیج فارس به جمع شرکت‌های زیر مجموعه هلدینگ خلیج فارس پیوست.

با توجه به اینکه هلدینگ خلیج فارس سهم قابل توجهی از بازار سرمایه (بورس اوراق ، بورس کالا و انرژی) را در اختیار دارد، هدف‌گذاری این کارگزاری با اتکا به پشتوانه قدرتمند و کارکنان متخصص خود، دستیابی به جایگاه اجرایی موثر و پیشرو برای نیل به اهداف هلدینگ خلیج فارس در بازار سرمایه خواهد بود.

تحقق این اهداف، موجب خواهد شد کلیه فعالیت‌های شرکت‌های تابعه هلدینگ خلیج فارس در بازار سرمایه در سریع‌ترین زمان و به بهترین شکل پیگیری شده و به نتیجه برسد.

منبع خبر: روابط عمومی کارگزاری خلیج فارس

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24