Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

امروز مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران با نماد ثتران با حضور سهامداران شرکت برگزار شد.

«ثتران» پروژه خدامی را تا آخر امسال به پایان می رساند

بورس24 : امروز مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران با نماد ثتران با حضور سهامداران شرکت برگزار شد. این مجمع سودی برای تقسیم بین سهامداران نداشت.

در طول جلسه در ارتباط با پروژه خدامی که 10 الی 12 سال بلاتکلیف بود و به موقع این پروژه انجام نشد صحبت شد و اعلام شد این پروژه تا اخر سال تمام می شود و این پروژه می تواند زیان شرکت را که ۳۴ میلیارد تومان است و زیان حسابداری است نه زیان اقتصادی، پوش دهد و آورده و سود خوبی را برای شرکت خواهد داشت. مدیرعامل شرکت گفت: سندهای این ساختمان به نام شرکت زده شده است .

درخصوص پروژه شهریار اعلام شد که کیفر خواست آن صادر شده و در حال پیگیری است و اطلاعات دیگر آن منتشر خواهد شد و اطلاع‌ رسانی خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت در ارتباط با تجدید ارزیابی گفت: ما در سال 1399 از محل دفتر مرکزی تجدید ارزیابی و افزایش سرمایه داده ایم  که براساس ماده ۱۴ برای شرکت های تولیدی هر ۵ سال یکبار می‌توان از این بند استفاده  کرد ، و اگر شرکتی بخواهد قبل از ۵ سال تجدید ارزیابی بدهد باید ۲۵درصد مالیات پرداخت کند. پس فعلا قصد تجدید ارزیابی برای دفتر مرکزی را نداریم و قصد فروش آن را نیز نداریم.

در خصوص پروژه شهریار گفته شد این پروژه 100هکتاری از ۱۴۰۱ پیگیری های آن انجام شده و تا اسفند ماه رای آن صادر خواهد شد و اگر زمین برگردد نزدیک به 83 میلیارد باید به طرف مقابل داده شود. 

خبر تکمیلی...

در مجمع عمومی عادی سالیانه، شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران گفته شد که پروژه ایران شهر با 5446 متر مربع تقریبا تمام شده است و کارها کوچکی مثل اتمام مشاعات ، مانده است .

در ارتباط با پروژه خدامی گفته شد که این پروژه  10 الی 12 سال بلاتکلیف بود و به موقع این پروژه انجام نشد این پوژه تا اخر سال تمام می شود و می تواند زیان شرکت را که ۳۴ میلیارد تومان است و زیان حسابداری است نه زیان اقتصادی پوشش دهد و آورده و سود خوبی را برای شرکت خواهد داشت . گفته شد که در ارتباط با این پروژه توافق شد که با هزینه شرکت، پروژه را تمام کنیم و به ‌جای آن ساختمان میرداماد را دریافت کنیم که سند آن به نام شرکت شده است ، اضافه شد که ۶۹ میلیارد تومان ارزش دفتری آن است که آورده خوبی برای شرکت خواهد داشت که اگر این ملک را به فروش برسانیم ،  زیان را پوشش که خواهد داد هیچ، سود خوبی نیز برای شرکت خواهیم داشت.

در ارتباط با بند مالیاتی گفته شد، رقم ۵۱ میلیارد تومان که سازمان درخواست کرده است، اصلا قابل قبول برای شرکت نیست و ما منتظر هستیم تا هیأت تجدید نظر جلسه ای برگزار کند. شرکت برای سنوات مالیاتی پیگیری ‌های لازم را انجام خواهد داد و اطلاع رسانی می شود.

از دیگر نکات مهم که در طول جلسه به آن پرداخته شد ، پروژه مهم زمین شهریار بود که پیگیری‌ها در خصوص این زمین ۱۰۰ هکتاری از سال 1401 انجام شده است و کیفر خواست آن صادر شده است و در حال پیگیری است و اطلاعات دیگر آن منتشر خواهد شد و اطلاع‌ رسانی خواهیم کرد. در ادامه گفته شد : اگر زمین باز گردد، باید پول را پس بدهیم که نسبت پول به ارزش زمین زیاد نیست .

در ارتباط با تجدید ارزیابی گفته شد که ما در سال 1399 از محل دفتر مرکزی تجدید ارزیابی و افزایش سرمایه داده ایم  که براساس ماده ۱۴ برای شرکت های تولیدی هر ۵ سال یکبار می‌توان از این بند استفاده  کرد ، و اگر شرکتی بخواهد، قبل از ۵ سال تجدید ارزیابی بدهد باید ۲۵ درصد مالیات پرداخت کند پس فعلا قصد تجدید ارزیابی برای دفتر مرکزی را نداریم و قصد فروش آن را نیز نداریم.

در ارتباط با هزینه‌ های الجزایر گفته شد : ما حسابی به مبلغ ۱۶۹ هزار یورو باز کرده بودیم که ۳۰۰ هزار برای هزینه مطالعات در نظر گرفته شد و اقداماتی برای وصول انجام شده است، اما به دلیل تحریم‌ ها انتقال آن با مشکل مواجه شده است که از طریق، وزارت امور خارجه در حال پیگیری آن هستیم.

در ارتباط با پروژه شهر آرای یزد گفته شد که پروژه مقرون به صرفه نیست و با شریک خود تصمیم به فروش گرفته ایم ، در اسفند ماه سال قبل، متری ۳۲ میلیون تومان به فروش رفت، که ما فکر می کردیم ، متری ۲۸ میلیون تومان به فروش برود و نرخ بازده دارایی ۳۰ درصد بود.

در انتها مجمع ، ثتران ، سودی بین سهامداران تقسیم نکرد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24