Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

امروز مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت عمران و توسعه فارس با حضور حداکثری سهامداران ثفارس برگزار شد.

مجمع «ثفارس» ۱۶۴ ریال سود تقسیم کرد

بورس24 : امروز مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت عمران و توسعه فارس با حضور حداکثری سهامداران ثفارس برگزار شد.

بر اساس رای سهامداران عمران و توسعه فارس معادل 10 درصد از سود انباشته تقسیم شد و به ازای هر سهم ثفارس ۱۶۴ ریال تعلق گرفت.

نجفی مدیر عامل عمران‌ توسعه فارس در مجمع امروز این شرکت گفت: در زمان حضور هیئت مدیره جدید، ثفارس ۴۵ پرونده حقوقی علیه و له داشت. این تعداد هم‌اکنون به ۱۲پرونده رسیده است. تمامی املاک، دارایی و اسناد حقیقی و حقوقی این شرکت شناسایی شده است.

بر اساس صورت های مالی ثفارس، اسناد مالکیت واحدهای پارسیان کرج، پیگیری و به رویال ساختمان تریا منتقل شد. برخی مطالبات شهرداری شیراز از مجتمع دلگشا  تسویه و به خریداران واگذار شد. موضوع فعالیت های شرکت در سال گذشته تغییر کرد و طرح جدید را در دستور کار قرار داد. مشارکت و ساخت پروژه ونک، عقد قراداد شد.

جمع دارایی های توسعه عمران فارس ۶,۲۰۸,۳۷۲ میلیون ریال است. طرح و پروژه های ثفارس  اعم از باران، آسمان صدرا فاز ۴، هتل مجتمع نیکان، تجاری محله ای صدرا، میدان ونک، باغ ایلخانی و خانه های میراثی به شمار می رود. سود خالص ثفارس نیز ۲,۹۱۲,۳۷۷ میلیون ریال شد.

مدیرعامل ثفارس در خصوص وضعیت مشارکت و اقدامات برای فروش خانه های میراثی و ایلخانی اعلام کرد: اختلافات با بازآفرینی شهری حل و فصل شد. ساخت هتل و رستوران میراثی با ۹۷درصپ پیشرفت، متوقف شده است.

در خصوص پروژه باران در مجمع ثفارس اعلام شد: فسخ قراداد و مطالبه خسارت خواسته ثفارس است. چند روز آینده نظر تیم کارشناسی سه نفره به دست قاضی پرونده خواهد رسید. هئیت مدیره در این مجمع موظف به پیگیری شد.

در مجمع امروز ثفارس تاکید شد: قرارداد پروژه صدرا به صورت مشارکت بوده است. بخشی از فروش دلگشا، محل درآمد عملیاتی به شمار می‌رود. تنها بخشی از جهش سود مربوط به پروژه دلگشا می شود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24